utrensning av kläder minsann

saker gjorda: lekt med min dvd-spelare och den är liiiite strulig faktiskt...
alkoholintag: juice
dagens fråga: hur får man lite energi då?
dagens låt: life is life,  na na na na na - opus, va?
dagens känsla: så var man sjukt trött igen
dagens citat: "Carrie: Are we simply romantically challenged, or are we sluts? "


blev väckt av telefonen som ringde :) jodå, jag tyckte att det var trevligt. klockan var 10 och jag var helt sjukt trött, ville bara somna om, men jag tänkte på allt jag hade att göra och tog mig upp iallafall. tog lite hemmagjord juice och väntade på att bli pigg... mhm, slocknade och vaknade igen vid tresnåret och ville bara sova mera... men telefonen ringde och jag pratade med Th rätt länge, så jag piggnade väl till lite och började sortera och rensa två hyllor i ena garderoben. så kortärmade toppar, långärmade toppar och linnen, samt koftor i trikåmateriel är nu snyggt ihopvikta på sina platser och några utrensade, samt det nyinköpta inlagt.
blev iallafall två kassar färre som står och skräpar... eller ja, egentligen blev det en ny då, med "gamla" kläder i, men, men...

får se om jag fortsätter med övriga garderober och hyllor imorn, eller om jag känner att det där med dammsugning och diskning räcker...

männen, kärleken? mmm,  jag har det nog bra nu...

måste ju komma ihåg att betala räkningarna oxå, men jag skjuter på det tills imorn... tror att jag bara har två stycken den här månaden... har funderat lite på om man ärver csnlån eller inte. ja, alltså om de plockar pengarna ur dödsboet, eller om de skrivs av. för om det skrivs av så är det ju dumt att betala det nu innan jag åker, ifall nåt händer... då kan jag ju skjuta på det liksom... jaja...

har iallafall bestämt mig, tror jag att åka i min svarta manchesterkjol, eftersom den är praktisk så där att den är lite tjockare... mina mysbyxor är nog för tjocka att åka i..

nä, nu ska jag umgås lite med min dvdspelare igen. kolla på ncis... även om det kliar lite i fingrarna av att plocka i garderoben, så vaknar jag hellre tidigt imorn och gör det...

puss och kram



Kommentarer
Johanna

hejsan! Tänkte tala om att ja säljer ett par true religion i storlek 25, de är nya och de va dyra. de är för stora för mig. om du är intresserad så maila mig eller skriv i min blogg. kram

2007-01-25 @ 21:43:56
URL: http://www.johannae.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0