över en kopp choklad

saker gjorda: vaccinerat mig, fikat, shoppat
alkoholintag: varm choklaaad med marshmallows...
dagens fråga: undra om man kanske skulle ta och sluta dissa waynes coffee?
dagens låt: den där med nick cave och kylie
dagens känsla: stressad
dagens citat: "Miranda: I know you're probably busy having mind-blowing sex, but I feel you need to know that your good friend, Miranda Hobbes, has just taken a piece of cake out of the garbage and eaten it. You'll probably need this information when you check me into the "Betty Crocker Clinic."

jag frågar katta lite lagom tyst så där vart toaletten låg.
- läääängst in, hör jag en hög röst. toaletten ligger längst in, bredvid sminkbutiken.
han är inte bara snygg, han vill tydligen väldigt gärna vara hjälpsam oxå, denne alexander skarsgård.

om han är med på planet till thailand, så tänker jag förfölja honom tills han vill gifta sig med mig.
normalt skulle jag ju tro att han sökte uppmärksamhet för att han ville ligga med mig, men idag har jag ostylat hår som levt under en mössa, stressfinne på hakan, osminkad och allmänt grå, så han får passera utan sådana tankar...

han satt förövrigt och fikade med en söt brunett.
och han hade lax på smörgåsen... *staaaalkervarning*

nåja, så kan det gå. det finns alltid en anledning till varför man kliver ur sängen :)

annars shoppade jag två linnen på top shop, bara vanliga... 44kr för två stycken... sen gick jag in på kapp ahl och handlade nån vinterkeps, halsduk, skärp och en flicktröja för halva reapriset... lika bra...
samt att jag tiggde till mig prov på nån ansiktstvätt på kicks. eftersom jag glömt mina småtjosan när jag har varit borta...

så har jag vaccinerat mig. så nu är jag fit for fight. och på tisdag åker vi :)

men nu ska jag snart kila och se på antikrundan. idag är det från mina drömmars stad - nora...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0