nu smakar jag dessutom choklad


saker gjorda: lekt med pannkakan, öppnat julklappar :)
alkoholintag: gick upp 9 i morse och gjorde juice, som nu står i kylen och väntar...
dagens fråga: vad ska jag ha på mig när jag åker? fortfarande samma fråga...
dagens låt: bed of nails - alice cooper
dagens känsla: me happy!
dagens citat: "Nick Waxler (Modelizer): My friends think I'm shallow. Sometimes I think they're right. Other times I think, hey—I'm fucking a model."


tog mig in till stan idag och träffade pannkakan. först fick jag mina naglar målade, så där lite på skoj och sen hade vi en trevlig lunch... givetvis blev bb-linda dissad, men vi är ändå ledsna över att vi missade hennes fylleframträdande igår... (de små bilderna är pop-up)

32472-102
                            

plitty in pink liksom!

sen öppnade jag julklappar jag fått från sötaste Li.

32472-105

ett par underbara tofflor, ett par trosor med pepparkaksgubbar på :)
två fiiina ljuslyktor och ett lipp gloss från victorias secret, som doftar choklaaad.

männen, kärleken?  så här är det, det är väl lika bra liksom att han ligger med folk i sin omgivning så att säga... för det är inte direkt så att vi någonsin skulle funka...
så det är bara att säga farväl till det och det har jag gjort...

jäklars irriterande, jag ser inte längre markören. säkert nån helt normal anledning, men helt irriterand att skriva när man inte ser vart man befinner sig... ähum, bra förklarat...

nä, nu ska jag nog 1. göra nåt vettigt. 2. lägga mig i soffan. blir nog alt 2 på en gång... eller förresten, jag såg att sally mann skulle vara med på k-special kl 20, det är väl hon som tog lite, hmm, provokativa bilder på sina barn? bör ses iallafall. för fotograf är hon...

imorn blir det stan igen. ska låna ett regnskydd till ryggsäcken av en polare och ett reselakan... assnällt. och sen blir det nog lite skvaller och lite fika eller gå i affärer...

puss och kram!




Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
Anna

Tager tacksamt emot dom..

2007-01-19 @ 20:41:56
URL: http://pyttis.blogg.se
Anonym

Kolla på svt's hemsida på Kobra. Dom hade ett program i höst om fotografiet och då var Sally Mann med. Vet inte om det ligger kvar än men det var intressant.

2007-01-20 @ 14:09:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0