jaja, what will be det är


nej, jag har inte packat än. nej, min lägenhet är inte tiptopstädad. men, jag äger nu ett par thailändska fiskarbrallor. så då var problemet med reskläder fixat.

dagens citat får bli "jag var tvungen att gnaga av mig armen"... tror att killen visst hade ett ragg igår... ett ragg som inte ville att han skulle gå...

fick ingen morgonväckning, men en pling och tillsägelse att gå och lägga mig 5 i 7, men ack, det var ju uppvisningsgala i konståkningen halv nio. och den var jag ju tvungen att se.

panikångestattack idag när jag skulle gå till t-banan. först trodde jag att det bara var dålig kondis, eftersom jag bar så tungt, men tydligen inte. det är ytterst irriterande när det sätter igång och man är på väg nånstans. eftersom det gör så ont i hjärtat att man bara vill stanna och det har man liksom inte tid med. och stannar man så bryter den inte ut helt heller, så då går den som inte helt över utan ligger där under ytan och irriterar hela tiden. dumma. fast å andra sidan är det en jäkligt skön känsla när det säger poff och den går över.

jag är jättesugen att titta på säsong 6 av sex and the city, men jag har ju inte tiiiiid.

undra om jag kommer kunna sova utan att börja packa eller pyssla med nåt. det är synd att man som inte kan dammsuga mitt i natten... iofs skulle säkert bara min granne få skulden, men ändå... nån stackare hade fått skäll för att han piskade mattorna kvart över 7 nån morgon.. det får man tydligen inte göra här...

pass pass pass pass. måste komma ihåg passet.

helt allvarligt så funderar jag på att ta med mig lite garn och en virknål, men jag får se vad som får plats. det är ju jäkligt synd att man inte får släpa med sig virknålar på planet. gissar jag iallafall att man inte får... för då hade ju saken varit biff.

nä, nu ska jag nog lägga mig i soffan och försöka sluta stressa... det är ju som det är liksom.



Kommentarer
E

Virknål har jag lyckats få med mig flera gånger som handbage. Men det kanske är hårdare på utlandsresor.

2007-01-29 @ 01:12:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0