ett stycke klänning

saker gjorda: lekt med be, lånat grejer till resan, shoppat...
alkoholintag: ska väl ta och göra lite juice, om jag orkar, annars får jag hålla mig till vatten...
dagens fråga: vad ska jag ha på mig när jag åker? fortfarande samma fråga...
dagens låt: du får inte stoppa köttbullar i näsan, marcus
dagens känsla: me happy!
dagens citat: "Steve: Oh come on, I want a baby. It would be fun.
Miranda: It's not like owning a foosball table, Steve."



fick låna be's regnskydd och reselakan och så fick jag en body lotion från victorias secret. så snällt. och det känns ju lite lyxigt oxå :)

mina favoritgrejer, en hämtad förfrågan från pyttis blogg.

32472-106

1. min jordgubbsscrub från victorias secret
2. en tavla mormor har målat
3. min råsaftcentrifug. jag ska gifta mig med den.
4. en tavla sol har målat "finns det ingen rock i himlen tänker jag aldrig dö"
5. mina gosedjur  
6. min kökslampa, köpt från blocket
7. en tavla som bernt har målat
8. alla grejer med marilyn. just de här sitter i badrummet.

hur som strosade vi runt där på stan och på mq köpte jag klänningen jag gått och tittat på...

32472-107

och lite andra grejer... sen käkade vi på sandy's och pratade och skrattade. mysigt, mysigt...

och imorn är det planeringsfrukost med katta. ska äta pannkakor på fåtöljen! tanken är att vi ska skriva packlista och ja, listor helt enkelt... på måndag tänkte jag handla lite grejer... och sen måste jag börja röja i bråten, för de ska in här och kolla trycket i luftventilerna på fredag, tror jag...

och så hoppas jag kunna träffa fido och donald nån dag oxå...

männen, kärleken? är det meningen att man ska förstå nåt av vad de där varelserna gör eller säger eller tycker?

ska oxå kolla kobras hemsida efter inslaget om sally mann. tack för tipset.

var bråk i tunnelbanan idag, så jag skvallrade till spärrvakten när jag klev av. jävla nötter och hålla på och slåss.

jag vill ha kaffe, men det är lite sent för det, känns det som...
nåja, det var min lördag i korta drag...

puss och kram

Andra bloggar om: , , , , , , ,


Kommentarer
Anna

Jaså? har du ellekontakter? Tipsa dom i så fall om dig själv också!

fina saker - vill komma hem till dig en dag o titta.
Puss

2007-01-20 @ 20:43:42
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

anna: du är välkommen när du vill darling.

2007-01-20 @ 22:08:52
URL: http://leopardia.webblogg.se
Johanna

Tack tack! kul att du tycket de, ha du beställt från H&M? kram

2007-01-21 @ 17:01:52
URL: http://www.johannae.webblogg.se
Johanna

aa ok, jo de är ju lite svårt ibland. Tänkte fråga dig en grej. du vet ingen som säljer en canada goose jacka? kram kram

2007-01-21 @ 18:46:10
URL: http://www.johannae.webblogg.se
Johanna

vilka på tradera tycker du verkar bra? kram

2007-01-21 @ 19:26:49
URL: http://www.johannae.webblogg.se
Johanna

aaa de e sant. de va en som skickade från china, för 500kr med äckta päls. är de lurigt? KRAM

2007-01-21 @ 19:28:09
URL: http://www.johannae.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0