som den arbetsledare jag är, hö hö

aktiviteten på mig är inte så där överdriven när det gäller internetandet. har satt igång familjen på att fixa ma's och pa's sovrum. lägga nytt golv och tapetsera. jag ser mig som arbetsledaren, haha... nå, jag har tömt nån garderob och dammsugit nån vägg, för att till slut hitta soffan och lars norén. jäklars vilket trist bok. alltså, den är inte dåligt skriven, inte alls. den är bara oerhört långtråkig och handlar inte om nånting. vilket hade kunnat vara underhållande om ja, det inte varit just lars norén kanske...

august. underbara serie. den har du gjort bra, birro.

jag har dock märkt att som student har man ett oerhört ointressant liv, för allt kretsar kring studier. det är allt man gör och allt man pratar om och det är ju inte ett skit intressant för nån annan. dessvärre. jag har inget drama i mitt liv och jag varken vill eller gör något annat än att planerar studierna... jag är skittråkig. om man nu inte trodde att jag kunde sjunka en nivå lägre än den jag redan var på, så har jag lyckats...

har naturligtvis därför en tanke på att lägga ner bloggandet.

oh well.

ska vara här i ödemarken en vecka till och under den ska jag bedriva arbetsdelegering, träning, gödning och kanske köra lite mer bil och byta ut norén mot doris lessing kanske... vilket faktiskt känns ungefär lika lockande, men, men...

nå, hoppas ni alla har det underbart bra och jag kikar i era bloggara även om jag inte lämnar några spår efter mig. puss och kram! och god fortsättning!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,



Kommentarer
bluie

puss puss

2007-12-28 @ 16:10:23
leopardia

pöss! tillbax!

2007-12-29 @ 18:18:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0