mhm, idolfinal

jag är helt fascinerad över att jag följt idol den här säsongen, man kan säga att det är den typ av program jag normalt väljer bort. jag gillar inte dålig musik. men det här året har ju folk för 17 haft musiksmak. men jag vill fortfarande att daniel skulle ha sjungit morrissey nån gång... nåja.

hur det går ikväll? med sånna här tävlingar brukar ju oddsen ha rätt, så marie vinner väl och fyller globen med tårar...
dock försvinner hon nog, så som de tidigare idoldeltagarna har gjort. iallafall i min värld. antagligen de andra oxå. men visst, om amanda gjorde en cover-skiva med tex transvision vamp, eller ja, med dem vore ju übercoolt, men jag tänkte närmast på med cover på nån av deras låtar, så... ja, så skulle jag kunna tänka mig att skaffa den...

nåja...

ha det gott igelkott!

Andra bloggar om: , ,


Kommentarer
iZac

Hoppas Jihde i alla fall förlorar! ;) ;) ;)

2007-12-07 @ 21:02:44
SNACKIS

MARIE VANN OBS! Kolla klockan och redan avslöjat!

2007-12-07 @ 22:36:12
URL: http://snacki.blogspot.com
Bimbo Boy

Marie är ju en gudinna! ;)

2007-12-08 @ 02:06:56
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Hanna

Det är lite trist att alla idoler som vunnit faktiskt just försvunnit. Alla har ju varit talangfulla. Men det visar kanske bara att det inte är precis en väg till framgång, utan mest en kul grej medan det pågår.

2007-12-08 @ 11:06:33
URL: http://hannasplats.blogg.se
leopardia

visst är det tråkigt, men samtidigt gör det inget om idol som program förlorar lite status på det...

annars tycker jag att marilyn monroe är gudinnan och att jihde är en filur jag aldrig sett förut ändå så. me don't gilla sport, nepp.

2007-12-08 @ 12:28:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0