kvällstidningar och hunger

saker gjorda: dammsugit, diskat, somnat på soffan, surfat, ptja.. inte mycket då'ra...
dagens fråga: vem vill veta de 10 rikaste i sin kommun?
dagens låt: ja, definitivit inte vinnarlåten från idol, vilken jäkla kass låt. minns den iofs inte ens...
dagens känsla: besviken på mig själv som är så slö
dagens citat: "nu kan pappa få läsa om vilka som är de tio rikaste i L"


ja du, mamma, det kan han ju få. och så skrattade jag lite gott och lite retsamt åt att hon köpt aftonbladet för att kolla in det... och ingen av mina föräldrar är särskilt korkade. eller, det beror ju på hur man ser det, för så fort pappa ser carolina gynning så börjar han fräsa "linda rosing, gaaaaah, skiiiit" typ, fast på ett mer ålderdomligt språk. det spelar ingen roll att jag förklarat tusen gånger skillnaden på dem, han gillar ändå inte spåniga blondiner i tv-rutan. och det kan han ju få slippa om han vill. han gillar inte martin timell heller. han kan inte ens ta råd av äntligen hemma, nu när han själv ska lägga golv, nej då. men ja, folk med principer är nog bra att de finns iallafall.

annars måste jag säga att jag är helt yr i huvudet av att försöka klura ut hemlisbloggaren hos http://www.lotten.se/

och eftersom det enda som går på tv ikväll är love actually, så kanske det kan bli lite plugga av. jajo, parlamentet går oxå...

jag tänkte komma med ännu ett julklappstips, för nog är det bra med linement så som tigerbalsam? och här kan man köpa hos IM, individuell människohjälp och därmed handla rättvist. de har butiker, men man kan även handla på nätet. så vad sägs om ett tigerbalsam i fin liten burk? från indien. för en summa på 35kr...

image402

ja nä, jag ska väl ta och gå och laga lite mat då. är riktigt hungrig. kör på wokade grönsaker och nudlar, känner att det nog blir bra...

puss och kram

Andra bloggar om: , , , , , , ,



Kommentarer
panki

Sist jag läste "rikast i s-holm" var två av mina vänners pappor med, då blev jag avis å sen dess har jag inte läst sånna listor hahaha.

2007-12-09 @ 23:41:13
URL: http://pancake.webblogg.se/
Sica

Hej där! Idag skickar jag iväg ditt paket på posten :) Du har den här veckan själv blivit nominerad i tävlingen! Klicka in och se hur och varför ;p Röstningen avgörs som vanligt av läsarna och avslutas på torsdag kväll. Lycka till nu! /Sica

2007-12-10 @ 10:46:31
URL: http://sicastyle.blogg.se
Gloria

Tusen tack för ditt råd! :) Jag ska se till att skaffa nya vänner, annars klarar jag mig på egen hand från och med nu, har inget emot att vara själv har jag kommit på, faktum är att jag mår bättre än jag gjort på länge! :D
Kram

2007-12-10 @ 10:55:55
URL: http://riah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0