jodå, jag försöker läsa aftonbladet, men de censurerar sig själva

får se om det funkar med lite julklappspyssel idag då... fast det känns som att plugg är prio nr 1. håller på och läser walter benjamin, för han verkar ju vara en evigt återkommande filur... är helt osugen på att göra nån tenta öht. kanske inte helt otippat, nej, för det finns väl inte så många som direkt älskar att skriva tentor... gissar jag iallafall...

jag julpyntar aldrig. jag har en snögubbe som hänger året runt nånstans i lägenheten. han flyttar lite på sig... men nu när föräldrarna var här så åkte adventsljusstaken fram. de tycker att sånt är viktigt. och jag har efter 33år lärt mig att det tjänar ingenting till att ha en egen vilja, utan de får göra som de känner för, helt enkelt.

är rätt osugen på att leta efter en pukkod oxå, så jag hoppas att folk ringer hem till mig när de inte kommer fram på mobilen... men de borde vara vana vid att jag ändå inte har ljudet på på den rackaren.

den här aladdinreklamen. en klassiker sen 1939, men jag tycker inte det är en klassiker när de envisas med att byta ut innehållet lite nu och då. vem vill ha vit choklad liksom. finns det nån som gillar det egentligen?

det hade ju varit bra skönt att få sända hem lasse berghagen till fido!
fast jag undrar lite hur röda korset arbetar för ensamma... nån som vet...?

här hos mig är alltså aftonbladet, expressen och hotmail kanske världens segaste sidor. vet inte varför, men jag gillar dem inte...

nä, nu ska jag väl äta lite frukt till frukost och sen göra nåt vettigt. det regnar ute, så nån promenad blir det nog inte i första taget iallafall...

puss och kram och mer vinter till er!


Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
//D.D\\

jaaa... visst är den töt!? :P

2007-12-03 @ 14:37:00
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
fido

Jaaa, jag vill ha kram av Lasse! :D Fast flera tusen vet jag inte om det är värt... Ok att pengarna går till en bra sak, men...

Och nä, jag undrar också om nån verkligen gillar vit choklad. Folk brukar hävda att dom gör det, men det smakar ju liksom bara som gammal mjölk som stått framme för länge! :P Tacka vet jag 70 procentig!

2007-12-03 @ 16:59:38
leopardia

fido: det hade varit askul om man kunnat få lasse att ringa på dörren och bara 'hejhej här är jag och ska kramas lite', men ja, nä... sån dyr julklapp får du inte, tyvärr...

vit choklad är en mycket skum choklad... och ändå envisas de med att göra saker i vit choklad, som typ kexchoklad och shit.

2007-12-03 @ 21:56:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0