jag kan inte få cash ur huvudet


mina föräldrar har just åkt och nu sitter jag här i mina för tajta jeans och ska göra det jag längtat efter. jag ska läsa bloggar i lugn och ro. sen ska jag gå ner till kyrkan på julbasar. med gylfen öppen. jäkla jeans. jäkla mage.

var på en loppis nyss. tvärsöver gården. köpte en ram, så nu måste jag teckna nåt och rama in, så kan jag ge bort den i julklapp. till nån stackare. problemet är att jag bara kan rita självporträtt, så det blir väl till en släkting.

åt lussebullar till frukost! mmmmummms!

jag är dumpad av min psykolog hon tycker att nu banne mig räcker det. fast hon kallade mig solskenhistoria. så jag är kompis med henne ändå. ska dit två ggr till.

annars ska jag sätta mig och göra ett schema, för jag måste ha ett så att jag får nånting gjort... och så måste jag nog ta och läsa lite. så att jag kan börja med tentan. det är ingen lek den här gången. kruxet är att jag är lika trött som vanligt... men, men, igår köpte jag massa frukt och grönsaker. ska testa äta fruktsallader till frukost och se om man får nån kick. eller man och man, om jag får nån kick.

idol igår. alltså jag fick gåshud av amandas första framträdande. jag menar jag får inte ens gåshud när simon le bon står på scenen. eller jajo, det får jag ju, men det är ju sjukt bra musik, nåja.

puss och kram på er, nu kommer jag på besök till era bloggar!

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
anna

puss på dig älskvärda leopardia!
kram

2007-12-01 @ 12:14:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Hanna

Trånga jeans är surt. Särskilt när butiksförsäljaren försäkrar om att de kommer att gå ut sig. Men hur lång tid ska det ta?!

2007-12-01 @ 17:43:55
URL: http://hannasplats.blogg.se
anna

haha va gulligt =)
en minileopardia med massa choklad =)

jadu..mitt bästa julminne kan jag berätta när tävlingen är avgjord.

hmm glömde förresten skriva slutdatum ja..

2007-12-01 @ 17:46:02
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

hanna: jag kan inte skylla på nån annan än mig själv =/ traderaköp...

anna: nu ska jag sätta igång med mitt löfte...

2007-12-01 @ 22:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0