jag bara ler

saker gjorda: svarat på en tentafråga, köpt kaffe, bytt plånbok, glott på tv, pratat i telefon, färgat håret
dagens fråga: ptja, ta nåt av citaten i förra inlägget?
dagens låt: these boots where made for walking - nancy sinatra
dagens känsla: jag vet inte, jag är sjukt uttråkad
dagens citat: "Jane: I'm an emotional vegetarian. I know a lot of vegetarians and we tend to like the same films.."

jag undrar vad idoljuryn hade sagt om det här framträdandet. alltså, näncy är så cool, men kanske inte med idoljuryns mått mätta.



jag tänkte även lämna ett julklappstips;

image401
Fräscha blompåsar med mild doft för skåp och lådor. Sex påsar, 14 x 14 cm. Pris 115 kr.
unicefbutiken.
visst, de kanske kostar en slant när man kan göra egna, men det är ju tanken som räknas...

hade hårfärgen i i två timmar, lite drygt. för jag kletade i den innan roomservice och efter roomservice är det ju heroes, så jag hoppas att jag inte vaknar skallig imorn... eller det kanske vore en skön förändring förvisso.

jag vill resa nånstans och dyka. eller egentligen vill jag ju haka på till base camp. 18 och ett halvt tusen är det ju lätt värt. problemet är att det står "Vandringen är medelsvår och du bör ha vandringsvana och god kondition." samt att man åker i april eller oktober, har jag för mig och jag har ju skola. men vilken grej. hur ska jag hinna/orka/fatta att få bra kondis tills april. tänk att bara få vandra flera timmar om dagen, helt underbart ju. nu ser jag att man kan få en specialarrangerad tur. undra vad de tar extra för att lägga den på det datum man själv vill?
kan inte anna skipper typ läsa det här och ta sig an mig och tvinga mig till träning. eller paolo roberto?! i dare you! sen kan jag väl bjussa på att tv3 får filma mig när jag bölar i tv för att det är kallt och jag är trött, eller nåt.

nä, slutdrömt. snart väntar profiler.

puss och kram

ps. påtal om andra drömmar. sådana man har om natten, så drömde jag att pannkakan hade en affär med martin stenmark och jag var helt upprörd för han är ju gift. och hon bara "jag tycker inte du ska säga nåt", men jag var helt rabiat och skvallrade för hans fru och så skulle jag och hans fru hämnas och då helt plötsligt var det titolina som var hans fru.. fast vi skulle inte hämnas elakt, hämnas, utan vi skulle typ bara dra och ha massa kul. ni vet, den bästa hämnden. och då ringde hon två av sina flashiga polare, som sen visade sig vara två killar som gick i årskullen över mig på högstadiet, mycket bisarrt att drömma om folk man aldrig känt eller ens tänkt på öht. nåja.

Andra bloggar om: , , , , , ,



Kommentarer
anna

så nu har pengarna kommit in, springer o köper t-shirtsen imorrn direkt när de öppnar! kram

2007-12-06 @ 00:48:33
URL: http://pyttis.blogg.se
Bianca Muffins

Hey, Leopardia... kul att din nyfikenhet är lite retad... och om du skulle skaffa ett ex av "Rigora och jag" hoppas vi att du ska bli mer än nöjd...

Empati/BM

2007-12-06 @ 09:02:36
URL: http://www.biancamuffins.blogg.se
panki

Haha va knasig dröm. Men alltså kondis till April e ju plättlätt att fixa :-)

2007-12-06 @ 10:35:04
URL: http://pancake.webblogg.se/
panki

Vem e det som ska åka på den där resan?

2007-12-06 @ 10:35:58
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0