det finns inga dåliga kläder, bara -


lämnade tentan i ösregnet. eller nä, jag lämnade den i låddan, men det ösregnar ute. fråga mig inte vad folk gör ute, men gymnasisterna utan för mitt fönster skriker en massa och har sig... låster som de har gympa eller nåt. jaja.

vill ha mer kaffe nu. jag ska iallafall sätta mig och äta en kanelbulle. jupp, det är rätt, ingen lussebulle den här gången.

har tänkt rensa på datorn idag, men det får nog vara ett tag. nå, roligare än så är blir det inte den här gången. får återkomma med en vits eller två.

puss och kram



Kommentarer
Sica

Grattis! Du var den deltagare som vann i röstningen på veckans blogg-tävlingen hos mig! Maila mig din adress så skickar jag iväg ett hemligt paket på posten :) Tipsa gärna om någon grym blogg du vet eller delta med din egen nästa vecka!
/Sica

2007-12-07 @ 14:39:18
URL: http://sicastyle.blogg.se
alexandra

ja det är sant, i vintras såg jag en ung kille som sladda i en bil, rakt in i ett staket haha :D

2007-12-07 @ 15:07:56
URL: http://dependence.blogg.se
Annika

Trist, trist väder hör jag.
Låter som det är här ungefär eftersom snön nu sjunker undan i regnet...
Kaffe och bulle låter helt OK för mig.

2007-12-07 @ 20:07:16
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

sica: så roligt :)

annika: bulle, mums. fast nu har jag ätit mig mätt på lussebullar oxå :)

2007-12-07 @ 21:39:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0