snabbsmyget

hostar ur mig ett hej allihop, lite i förbifarten så här. i smyg. försökte blogga från vägen genom småland, men attans vi var inte still tillräckligt länge för att jag skulle koppla in mig nånstans. dock galet många som har oskyddat nätverk. knason. hittar inget här i stan, men jag ska testa och ta med mig datorn ner på stan imorn och se... har en lite paus där, tror jag, mellan mina körningar.

det här med körningen. när jag kör med A känns det helt okej och jag känner mig så där som att jag skulle kunna klara uppkörningen iaf. när jag kör med nån annan så sitter de bara och tiger, vilket gör att jag känner mig skitkass och pinsam och som att de undrar vad faen A pysslat med egentligen, som gett mig en uppkörningstid. för sen när vi är färdiga börjar de förklara för mig hur man gör saker.... voj voj...

så, imorn ska det köras, fotas grejer för försäljning på tradera, ev baka, ev stugbesök. på fredag är det körning och back till sthlm som gäller. på måndag är det rättegång, sen resten av veckan är det nog lite fixa och trixa där hemma, för jag har ungefär tusen kassar med mig hem, med grejer jag har köpt... och den 27e börjar plugget. så, så var det med det.

jag vet inte vad jag ska säga om förslaget att utbrända inte ska vara sjukskrivna... jag tror nog att lars ohly sa det rätt bra när han pratade om förebyggande åtgärder här nån morgon. kortare arbetsdagar, att anställa fler osv osv.  jag kan tänka mig att de som är sjukskrivna för utmattningsdepression just nu, satte kaffet i halsen när de fick höra om de här sk riktlinjerna. snacka om panik man skulle ha fått.

nåväl, jag har tappat bort mina kittyböcker... fattar inte vart de tog vägen... :( så nu råder det förvirring här...

såg ML på stan igår. jag var fjortis och vände och gick åt andra hållet. jag blir lite för pirrig i magen av honom och det är bara pinsamt, för ja, det är dåligt helt enkelt.

jaja, nu är det slutsmyget för denna gång. puss och kram!



Kommentarer
Hanna

Stressade blir nog inte mindre stressade av att veta att de måste vara tillbaka på jobbet inom kort igen... Kan man tänka sig.

2007-08-15 @ 20:46:03
URL: http://hannasplats.blogg.se
Anonym

Hm, e lost... Vad e d för R gång du ska på???

2007-08-15 @ 21:36:54
leopardia

hanna: jo, det kan inte vara kul...
anongm: det är rättegång ang skadeståndet som är kvar...

2007-08-16 @ 11:03:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0