så här är det

mina päron är nog kvar här tills på tisdag iallafall. lite stressigt med tanke på att jag egentligen bara vill sitta och softa och läsa bloggar... vilket är lite motigt när man har nån hängande över axeln... nåväl... så kommer man hem och hittar ett brev på hallmattan. eller jajo, jag hittade fler, men ett innehållande info om permission. faaaaaaaaeeeeeen! han har permis på måndag-tisdag. och jag misstänker starkt att det är för att han ska vara med vid föreberedelserna inför förhandlingarna. slyna liksom! jag vill verkligen inte se honom. fattar inte hur lätt det ska vara att få fjanta omkring i min närvaro. kan de inte tänka lite på mig liksom? nä, men då ska det daltas med våldtäktsmännen istället, för det är ju sååååå synd om folk som sitter inne, självklart ska de ha permisar så att de kan åka och förpesta sina offers liv ännu mer... varför kan liksom sverige inte köpa alcatraz och förpassa alla kriminella iditer dit. klart. och de får äta med händerna, för jag har sett vad som kan ske bara man får fatt i en sked... heh.

nå, jag har fått litteraturlistan så egentligen borde jag ha beställt böcker på störten, eller ja, åkt och köpt dem. men hur som så ska vi iallafall läsa röda rummet... så jag kan ju börja med det helt enkelt. för jag har bara läst delar ur den.
bläddrade igenom häftet lite med kurserna, och fy fasiken, började må illa, fattade ingenting. men jaja, jag är ju för 17 33 bast och ska inte hålla på och fåna mig...

image282nästan så här ser min sesametröja ut. fast det står deras namn och den där gröna surbollen ser nog lite surare ut och de som är placerade på andra ställen och och och, men ja, nääästan iallafall... C is for cookie, that's good enough for me

ja nä, nu har jag nog spytt ur mig tillräckligt med galla. rensade ur en kartong som stod i förrådet. nu ryker mina gamla jeans. jag har som sparat mina gamla levi's, eftersom de har kostat en bra slant har jag tyckt det varit dumt att göra mig av med dem, men det är ju faktiskt ännu dummare att de bara ligger i en kartong i förrådet. konserttröjorna kan jag nog inte slita mig ifrån än. eller nånsin. de åkte ner i byråns låda där ute, den lådan jag har träningskläder i. en stooor låda, för där åkte även ett par undanpackade klänningar ner. fixat, en kartong mindre/färre. och en full bil som landade här när vi kom. ska dock åka och lämna grejs och barnkläder till barnens hopp. hoppas att de har öppet för att ta emot kläder på måndag. så nån kasse var till dem... men ja... mina kittyböcker är fortfarande försvunna. mycket märrrkligt, börjar tro att jag lever i nån eggen verklighet och de aldrig har existerat, bara i mitt huvud liksom...

nå, puss och kram på er


Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer
Tinnitussan

älskar den tröjan helt klart!

2007-08-18 @ 10:56:59
URL: http://tinnitussans.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0