gosh, det är ingen mening att gå i lera och sörja


hade lilla uppkörningen idag och hade jag kört upp idag så hade jag kuggat. så jag vete fulingen hur det ska gå i september, för då kommer jag ju inte ha kört på länge - igen. kör imorn och sen i sept. kommer nog inte att få nåt körkort, men man får se det från den positiva sidan, jag har ju iallafall försökt.

tydligen parkerade jag inte i rutan vid en nosparkering. fattar inte hur kass man kan vara.
tydligen körde jag i 50 i 100 m innan vänstersväng på landsväg.
tydligen missade jag en cykelväg en gång.
och sen hade jag noll koll på hur man höjde värmen, när han bad mig om det...

hade tänkt ringa idag och be om att få bli healad, men jag orkar nog inte.

jag ska börja ha en burk kanel i väskan. så att jag alltid kan ha kanel i mitt kaffe. det är så gott.

men ja, idag ska jag väl sortera grejer och fota grejer. det regnar ute, så jag kan inte göra så mycket. försökte blogga från stan, men det trådlösa nätverket jag var uppkopplad mot hade så svag signal att det la av ibland... men det finns ett par oskyddade nätverk här i stan iallafall. kan ju vara bra att veta liksom. dock förstår jag inte varför folk sitter med oskyddade, men, men, inte mitt problem känns det som...

puss och kram


Kommentarer
E

Ey nästa gång kommer du regera vägarna! *kramar*

2007-08-16 @ 12:37:20
Blackart

JAG ÄR SÅ JÄVLA SVINAVIS PÅ DIN SESAMTRÖJA. Ja, fortfarande, trots att jag orde haft tid att smälta det vid det här laget. Men icke.
Men å andra sidan blir jag så road av att hitta annonser om tarmsköljning på din sida att jag besöker den ändå. Din sida, alltså, inte tarmsköljningsannonsen. Trots att du stoltserar och skryter om din himla tröja. (jag-har-iallafall-körkort-pilutta-dig)

2007-08-16 @ 19:21:46
URL: http://www.hysteri-blackart.blogspot.com
anna

massa kram!

2007-08-16 @ 20:37:38
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

blackart: HAHAHAHAHA! stördo. undra varför de hintar om tarmsköljning på min blogg???!!! jag tror att jag får börja skriva om blommor och sånt snart istället.
anna: massa kram tillbaks!!

2007-08-16 @ 22:59:44
leopardia

ey E ;) ska iaf göra mitt bästa. att det ska vara så jädrans petigt då..

2007-08-16 @ 23:04:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0