den där filmen


haha. jag började glo på music and lyrics. i'm in löööööv. undra eg vad som gick fel när england producerade fram hugh grant?! han har charm han har looks. nåväl, den här videon, som inleder filmen är ju helt klockren. så underbar att jag bara flinade mig igenom hela filmen. förutom på slutet när killen ska göra sån där storhetsgrej. finns det killar som offrar saker för tjejers skull? sker sånt här i verkligheten liksom? jag tvivlar, men, men...



nå, kolla in huggan i kråsskjorta. som john taylor ju!!



Kommentarer
anna

mmm hugh grant..*mums*
fast jag har inte ont i halsen men känns lite konstigt..men du har rätt - man ska vara rädd om sig och jag föddes ju med blåsljud o så..men det har växt bort men ändå tänker man att vara rädd om hjärtat.
mmm brödet lät inte fel du..längtar efter en Paniniciabatta med mozarella o pesto o tomat..mums!
kram!

2007-08-31 @ 15:01:22
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0