påsk

jag vill fortfarande bara sova, men idag har det iallafall gått bättre att tvinga mig till att föra benen över sängkanten och att sen efter det röra dem oxå.
har nästan sett klart på the quiet och ju mer jag tänker på det, desto mer undrar jag om jag inte redan har sett den en gång...
brorsan kommer väl och hämtar mig om nån timme och jag har varit och köpt mat på det nya haket. mest för att få kaffe, eftersom det ingår i lunchpaketet. för hungrig är jag inte, men jag blir väl så småning om.
har skurat badkaret och sånt oxå. ska bara packa. sen. för först ska jag vila i soffan ett tag. funderar på att börja glo på little children...
det är ju det, med det här med att vara rökfri. då har man som inte längre cigen som hjälper en mot tröttheten.
haha, fasiken vad jag tjatar.

spåtanten i insider hade inte ett enda rätt. tyvärr. lite tråkigt. eftersom jag vill gå och spå mig men inte vet vart eller hos vem. vill inte gå till isis kammare, för hon har inte haft många rätt beträffande framtiden. sen att hon känner mig bättre än nån annan bara genom att titta på mitt horoskop är ju en annan sak. läskigt, men sant.

men idag orkar jag leva iallfall och det är sköööönt :)

längtar hem till mamma och påskskinka med påskmust och att sitta i soffan och titta på tv medan hon läser högt ur nån tidning...

nä, puss och kram



Kommentarer
FinaM

Det finns en kvinna i Malmö som är helt GRYM! Hon tittar in i ögonen och bara pratat, säger namn och har rätt i allt... Men det är långt från dig.
Hoppas du får en härlig påsk! Kram

2007-04-06 @ 15:36:36
URL: http://nyafina-m.blogspot.com/
Tinnitussan

Nyfiken fråga. Varför vill du spå dig?

Ha en riktig glad påsk!

2007-04-06 @ 20:56:01
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Blackart

Vad mysigt det låter med en mamma som lagar mat och läser högt ur tidningen! Har just ätit middag här (som jag lagat) och vill jag höra nån läsa högt får jag nog lyssna på nån tv-hallåa. Men jag är nog för trött för att göra det, när jag tänker efter. En tupplur vore skönt!

2007-04-07 @ 16:55:04
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
leopardia

finam: jag har hört om något fåtal som är sådana och hon jag har gått till förut. eller alla jag har gått till förut har ju varit suveräna på att pricka saker som har skett, men inte de saker som kan eller kommer ske...

tinnitussan: jag tycker det är så spännande att bli spådd och så sitter nån där och säger att man är bra och peppar en :) haha, för det gör de ju rätt mycket...

blackart: min mamma får man låna när man vill. men hon har sina lustiga saker för sig. som att läsa högt ur tidningen, saker hon tror andra är intresserade av...

2007-04-07 @ 23:49:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0