lussebullefreak


okej, och idag för första gången fick jag syn på gbsandwich lussebulle!!!! jag gissar att de rimligtvis körde den i höstas. nåväl;
32472-210man kan säga att jag iallafall gick igång och att jag tyckte att det var förvånansvärt gott med vaniljglass och lussebulle. tack för det häggvik. för det var där jag var och lämnade grejer till barnens hopp. samt köpte tolv stycken böcker för 30 kr. vet inte hur många böcker jag har köpt idag, men många är det iallafall. har hunnit med bokrean på coop och myrorna oxå. voj voj.
nåväl, hittade pappa pralin för 5 spänn på coop och lite andra inspirerande böcker...

nu är jag mer än trött men tänkte glo på csi. eller nä, för 17, jag väljer ju the nine. lite nyfiken på den ju. men fram tills dess ska jag nog läsa lite i nån bok.

råkade även handla två väskor och ett skärp som var för litet. eftersom jag är dum i huvudet och inte tänkte på att kolla om det passade innan jag köpte det. nåja.

gav bort min gamla skärm oxå.

och deklarerade idag. kvarskatten blev 1907 kr, om jag räknade rätt. eftersom den inte stämde. mjo. hur som är jag nöjd med det. hade kunnat vara värre.

just ja, råkade köpa två kaffemuggar, gustavsberg, design hon som vann mc donalds designtävling. tänkte att det kunde ju kanske vara kul att ha om några år, vem vet.

andra böcker jag köpte var agnes cecilia av maria gripe, nån om svartsjuka, nån om att fixa till loppisfynd, nån om nazismen i sverige tryckt på 40talet, stig dagermans nattens lekar, nån om charlie chaplin, barbro alving... ja, ett gäng till...

igår åt jag förresten glassen girlie.

nå, nu ska jag vila. puss och kram



Kommentarer
virvla

haha så passande, jag som just skriver en rejäl diss om girlie på min blogg, den smakade ju apa!

lussebullesandwichen åt jag i julas, den var okej. men inte ens i närheten av pepparkaksandwich!!

2007-04-17 @ 10:16:51
URL: http://virvla.se
Blackart

Jag har fått mani på sandwich med jordgubbssmak. Somrigt. Ljuvligt.

Jag gjorde förresten testet och blev Audrey Hepburn.

2007-04-17 @ 18:17:41
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
Blackart

Jag har fått mani på sandwich med jordgubbssmak. Somrigt. Ljuvligt.

Jag gjorde förresten testet och blev Audrey Hepburn.

2007-04-17 @ 18:17:47
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
Hanna

Lussebulleglass låter som något i din smak :)

2007-04-17 @ 22:07:05
URL: http://hannasplats.blogg.se
Hasse

?!

2007-04-18 @ 15:43:32
URL: http://www.konferens-guiden.se/Göteborg/
leopardia

vivla: hehe, jag tyckte att den smakade hallon. mums.

blackart: jag gick ju in för att köpa mig en sandwich med jordgubbssmak när handen nosade reda på den med lussebulle.

hanna: visst är det det :) lyckan var stor. problemet är väl att häggvik, enda stället jag har sett glassen på, ligger väl en 3 mil från mitt hem eller nåt sånt. får åka dit med en kylväska i handen.

2007-04-18 @ 22:08:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0