det var det



woho, jag är så bortskämd! brorsan åker från linköping på fredag, så då lovade han att åka förbi här och hämta upp mig. det blir 20 mil extra, men han sa att det var okej. gosh, så skönt.

har städat idag, men har fortfarande lite kvar, så då kan jag ta det imorn istället och lägga mig och sova nu istället. för jösses vad trött jag har varit idag. blev inget sova natten, som var...

håller på och tittar på the quiet, har ingen riktig koll på vad det är för film, men den är lite lugn iallafall.

ja, det var det...




Kommentarer
Tinnitussan

åååå. hoppas du får sova riktigt gott inatt...

2007-04-05 @ 00:20:51
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Annika

Schysst bror du har!!! Jag hoppas också att sömnen infann sig!!

2007-04-05 @ 15:25:59
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

jag tackar för omtanken :) sömnen infann sig mer än rejält...

2007-04-05 @ 20:38:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0