nu har jag varit hungrig i 3 timmar och tjugo minuter

saker gjorda: inte ett smack
alkoholintag: apelsinmer, té, vatten
dagens fråga: varför satt jag nyss och glodde på par på prov amerika och ville se hur det gick? slå mig.
dagens låt: what's the color of love - lili och sussi är det va? jajo, jag har glott på dobedoo oxå....
dagens känsla: jag är stressad. hör pulsen slå inuti örat. har hört att man har högt blodtryck om det är så.
dagens citat: "du, har jossan legat med lasse kronér?" haha. R frågar katta..



jaha, det är väl dags att ta tag i mitt hem igen. nu är badrummet iallafall så fiiint så fiiint. eller ja, bara väggarna än så länge. kom på att jag bara får köpa schampoo, balsam och tvål i röda flaskor hädanefter. smått jobbigt kanske, för nån som är kräsen, men, men...

provsatt ett badkar på bauhaus, som kostade 30-40tusen nånting. grymt. fast så fanns det en trekantig version, fast inte samma märke, men väl likadan. för två då. för 9tusen. och om jag hade plats för ett sånt så skulle jag ha det. kuddar och massage liksom. jaja.

tror att jag måste göra ett schema så att jag får lite rutiner. och så att allt slutar att bara ligga som ostartade projekt hela tiden. men jag har ett problem; jag tycker att det är kul att köpa en byrå, men sen att fylla den är peck.

männen, kärleken? mamma sa i morse att nästa liv kanske jag träffar den där mästerkocken... får se fram emot det då.

det är lite roligt att man kan ha en mail som slutar på @himlen.nu
kanske bara jag som tycker, men, men...

förövrigt är 3 rätt skumma. fick ett sms från pannkakan idag, vid tresnåret, som hon skickade i söndags...

och jag vet inte om jag nämnt det förut, men jag tycker alla som rensar i sitt hem ska kolla in den här sidan, ny gemenskap, innan de slänger sina grejer...
nog för att problemet hemlösa inte borde få finnas överhuvudtaget, och jag ger inte upp när jag säger "men nu när det är som det är"... men iallafall. en uppmaning.


dags att laga mat. puss och kram.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0