ett utkast är ett utkast

saker gjorda: träffat R, sovit
alkoholintag: jag ar en festis
dagens fråga: skicka tillbaks eller läsa?
dagens låt: lars winnerbäck - en svår och jobbig grej
dagens känsla: men trött då
dagens citat: får bli ett test*



* "Du skulle kunna ta moderatledaren Fredrik Reinfeldts plats imorgon dag! Lika som bär är en underdrift.
Du är en hängiven person som följer dina ideal med stor noggrannhet. Du är van att leda och styr gärna upp situationer. Familjen och privatlivet har en central plats i ditt liv, men du skulle inte låta det drabba ditt arbete. Kvalitet och ordning är nyckelord." testet 
jag vill vara ohly ju!!!!

jaja, jag har redan röstat. det är rätt skönt när de vill sticka reklam i händerna på mig. frågan är om jag ska skicka tillbaks sverige demokraternas info till avsändaren, eller om jag ska öppna kuvertet och läsa vad som står där i...

och som vanligt är det jobbiga med kort hår att det blir någon stig-helmer effekt när man sovit, så att man på morgonen får stå och slå ner håret...

männen, kärleken? jag vet inte vad jag ska säga om det. han har en speciell plats i mitt hjärta. för alltid, men jag har lagt ner det där. han söker kärleken på annat håll och jag får oxå börja göra det. men det är iallafall på den nivån att vi är snälla mot varandra nu. tror jag börjar inse att jag faktiskt har en stor plats i hans liv och att det räcker så.

den 2a oktober är sista dagen för honom att lämna in en överklagan. so it's not over yet.

och så berättade jag för min psykolog idag att jag pratade med lingonen när jag plockar dem. hon tyckte att det var sunt. undra om hon verkligen är psykolog?! haha.

men det är så, jag har ett sjukt behov av att prata. ibland tröttar jag ut folk så att de bara reser på sig och går. så är det =/

missoni, 210 dollar

missoni, 210 dollar. måste ju ha med något vackert idag oxå...

köpte egna skor här om dagen, förresten... ska minsann ta kort på dem nu.

skor

fast ja, det ska ju naturligtvis vara rosa skosnören i... men jag är 32 jag lovar... även 32åringar får ha basketkängor med rosa...

tror jag är 32 iallafall... nu har minnet svikit oxå, haha...

jaha, fan, så trodde jag att allt är bra. och så blir jag ledsen. men jaha, gå och fika med henne för fan då. spelar ingen roll att du säger att du tycker om mig ändå. det gör ont. ont. ont. varför har inte jag så där lätt att bara gå vidare, som alla andra? så var man ledsen. över nåt man inte får vara ledsen över. och som är rätt jävla fånigt att vara ledsen över. och det är svårt att förklara. för det är inte bara "hon" utan det är mer att han ger mig "utskällningar" när jag går och fikar, för det är sååå fjollträskigt osv. men för henne kan han göra det. och för linnea. men för mig skulle han aldrig. jaja, ni ser hur sjukt jag resonerar. jag ska väl sköta mitt eget liv och skita i andras

jaja, vem bryr sig.

ska nog äta lite varma koppen, har bara ätit frukost idag. fast jag kan tala om att varma koppen är dåligt. det innehåller natriumglutamat. som är en steroid. och smakförstärkare. som är ja, dålig. och detta vet jag trots att jag missade du är vad du äter idag :(

puss och kram!!

jodå, men jag lovar, jag ska skicka in en bok innan den 1a oktober. eh. för så är det. jag ska bara skriva den först.




Kommentarer
E

Du är inte sjuk som resonerar så. Han är sjuk och manipulativ...

2006-09-15 @ 10:16:15
rockis

du är intressant. hej

2006-09-16 @ 14:57:12
URL: http://herecomessikness.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0