det knastrar under din säng bambu

saker gjorda: deckat
alkoholintag: hittade apelsinmer som jag hade glömt att jag köpt :)
dagens fråga: hur ska valet sluta då mån tro?
dagens låt: hon gör mig galen - ulf lundell. alla borde lyssna på den här, för den är underbar
dagens känsla: oförskämt trött
dagens citat: "bajas" som är ett av mina och Js ord. ett eget språk liksom. jaja.



fi tror att de ska få 13% av rösterna nu i valet. nu har inte jag sett nåt av valvakan, så jag vet inte hur de ligger till, men jag kände att jag skulle bli mäkta förvånad om de ens tog sig över 4%-gränsen, men, men... kanske borde gå och ta mig en titt hur det går... jaja...

drömmer så konstiga drömmar om nätterna. här om natten drömde jag att jag hade 4 st brödrostar. en i aluminium, en röd, en som såg ut som en transistorradio och en bara vit. och så pyrde de i dem hela tiden, trots att jag drog ut sladdarna. och en slängde jag ut innan jag såg att det brann i den, så jag var tvungen att springa och ösa vatten i dem hela tiden. men vattnet dunstade bort, eftersom de var så varma, så jag fick springa runt där. samtidigt var jag jagad av en nazist vars bror tagit livet av sig och som skyllde på mig och samtidigt var jag tvungen att försöka hitta den brödrosten som jag kastat ut...

jag vet att vatten symboliserar känslor, men jag är iallafall lite nyfiken på vad den betyder... och jo, egentligen borde man ju skriva ner alla sina drömmar. särskilt som det varit de senaste åren för mig att jag alltid drömmer så intensivt och mycket...

männen, kärleken? jag känner hur det är dags att fly igen. så där att jag aldrig någonsin vill känna nåt igen. aldrig någonsin. jo, jag har vandrat längs minnesstigen och sett hur misslyckat allt varit. alltid. alla gånger. inget äkta någonstans. bara män och deras egon.

nå, har som sagt inte gjort ett dugg idag, bara somnat på soffan hela tiden. helt utmattad. bara att leva tär för mycket på en. men ja, min psykolog pratade om hur min inre styrka gjorde att jag klarade av rättegången så bra. jag vet inte. men inre styrka är någonting vackert. någonting jag vill ha iallafall. så har vi pratat om de här suicidala tendenserna och att jag aldrig lyckas hitta rätt tillfälle för att slå till. det kanske är bra att saker kommer ivägen och förstör planerna, jag vet inte.

bla bla bla. får nog ge mig nu. tycker inte om att gråta.

puss och kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0