nr 3


såpa... suck...

mhm, jaha, så ringde han iallafall och vrålade om hur imbillsk jag var osv.

och att han fattar att kvinnor har lägre lön för jag kan inte ens editera en blogg ordentligt. och det tar jag på mig, helt klart, för jag såg nu när jag gick in och ändrade att jag missat ett tillfälle där nicket stod kvar. var inte meningen.

sen att jag bara bloggade för att folk skulle tycka synd om mig. alltså, jag vet inte om det är nån som tycker synd om mig, jag tror inte det. men om det är det, så jaha, det är ju sanningen som står där. så vad ska jag göra åt det. tänker inte be om ursäkt för att jag bloggar eller förklara varför, det är min biz. han har förövrigt skrivit i sin att jag är ett feministkräk och ute efter att jävlas, så var det bra med det stenkastandet i glashus.
men jag vet inte, jag tycker inte att jag skriver som att buhu, jag är helt oskyldig, han är dum?!
haha, visst, det är ju han som är dum, det är ju klart... men, men...

och så skrek han hela tiden att jag bara skulle vara tyst, så jag kunde som inte säga något. jag fick honom att må så jävla illa osv osv osv... hmm, jaja, sen la han på luren, för som sagt, han har inte stake nog att göra annat än att vräka ur sig.

tänk om han la ner samma energi på att visa omtanke istället. jaja. bla bla bla. och ja, det är fel att lägga ut privata meddelanden. visst, det är det, men ja, det var mest för att förklara att jag misshandlar någon.
och belysa saken ur min syn, eftersom jag inte har tillfälle att diskutera med någon eller honom heller för den delen.




Kommentarer
Panki

Men gud, orka. Lägg ner den där killen.

2006-10-27 @ 21:39:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0