en tandborste som heter torsten, eller om det var tvärtom

saker gjorda: vaknade halv åtta och sen dess har jag suttit framför datorn
alkoholintag: lite amarettokaffe
dagens fråga: varför ska man vara så slö för?
dagens låt: fix me now - garbage
dagens känsla: stressad
dagens citat: "Mr. Big: After a while, you just want to be with the one that makes you laugh."



jag tycker att mina relationer med män alltid påminner om carrie och mr big. fast de slutar inte riktigt på samma sätt då'ra. haha, men jag kan känna att jag började gå i terapi, för att sluta belasta mina vänner med allt ointressant, för dem, och jobbigt. dock träffade jag ingen jon bon jovi i väntrummet ;)

annars så ringde jag min advokat och avbokade mötet. kändes som så onödigt att åka in egentligen, för det är ju bara samma sak. jag sa att hon kunde ringa mig när hon hade tid, under dagen, så att jag kan fråga lite om hur man bäst tar sig till hovrätten och sådana saker. för jo, det är rättegång på fredag. och U bara "och här sitter jag och gnäller över att jag är förkyld". men det är ju så att alla har rätt till sitt gnäll och när en karl är riktigt förkyld... men han är en sällsynt bra människa.

och så kan jag inte logga in på hotmail igen. inte på msn:en heller. inte för att jag tror att det händer något spännande där, men det är ändå frustrerande.

jonas har skaffat en elfiol. haha, hur kul som helst. fast han flirtar med andra damer *morr* haha. fast bara i fantasin förstås. så där som kalle och hans äppelträd. eller träd iallafall.

jag skulle hälsa att han tyckte att du var "mycket attraktiv". alltså, jag är ful. jag är inte mycket attraktiv. särskilt inte när jag har kort, platt, skitigt hår och finnar överallt. kan män bara sluta ljuga i ren desperation då. jaja. det var ju snällt sagt iallafall.

jag ska nog glo på ett avsnitt av house, sen ska jag börja städa. tror jag. göra en sak i taget, så ska det nog gå vägen. hmm, om jag börjar med att plocka bort ren tvätt från torkställningen. sen bäddar jag sängen. och sen packar jag upp kassarna, som står. dammsuger, dammtorkar och sen torkar golven. så är jag nog mer eller mindre färdig. och då kommer jag att börja sortera nåt, så är allt stökigt igen. bra. då bestämmer vi det!

det här innebär ju då att jag inte kommer att gå förbi h&m och kolla ifall de kommer att sälja nåt av kollektionen, men jag kan väl kila ner när de öppnar imorn och titta efter.

jag bävar inför den 2a december oxå. mest för att jag känner mig så trött och osocial hela tiden. men det ska nog gå bra. trevliga människor iallafall.

angående fredag så skulle K komma oxå. så då ska jag försöka komma ihåg boken jag köpt till henne. och så ska jag bränna en skiva eller två, med lite blandad musik. det ska jag nog göra på en gång förresten. fast jag har nog inte mötley crües girls girls girls. får kolla. hon ville ha den.

grrrrraaaaaaaaaatis goooooodis

nä, dags att sätta igång och glo på house!

puss och kram

och så skrev jag "kärlek" som nyckelord, trots att jag inte nämnt nåt eller har nåt att nämna... jo, mr big, förstås ;)

eller ja, jag kan ju nämna, att han den där. H, han som jag får att må illa. nog har glömt mig nu. att han är helt likgiltig inför mig nu. tycker att det känns så. och han brukar vara bra på att avskriva folk så där.

Andra bloggar om: , , , , ,


Kommentarer
Panki

Knäppo, du är inte ful!

2006-11-07 @ 12:33:30
Panki

Knäppo, du är inte ful!

2006-11-07 @ 12:35:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0