trött trött trött trött trött trött trött

saker gjorda: shit, jag är nyvaken, deckade i soffan här efter frukost...
alkoholintag: nä, men jag ska nog äta lite gryta
dagens fråga:
dagens låt: kom till mig, kom både våt och het, kom som en drottning utav kyssar och smek... jo, toniii
dagens känsla: jag är så trött. skulle bahöva sova på riktigt, utan mardrömmar och hostningar och på natten
dagens citat: ballader och barn - det är vad som hände med mig.*


*paul mccartney


jodå, jag hade tänkt dammsuga och sortera kassettband idag. spola, hehe... rensa ur... men så sover man ju inte på nätterna och pladask somnar man som en säl på soffan efter frukosten... jaja...

blev tillfrågad om att följa med till sala den 27e oxå. kolla på sm i estradpoesi. men jag tror icke att jag hakar på. även fast det vore kul, men det blir så mycket hela tiden att jag knappt hinner med mig själv, känns det som. för en normal människa är det ju inte ett skit...

männen, kärleken? tyckte om telefonsamtalet i natt. fast jag bölade som en idiot och försökte anstränga mig som en oxå, för att det inte skulle höras. vissa minnen gör ont. och när vi kommer överens så där, då är vi bra. tycker jag iallafall. då är vi bättre än nåt annat. men det känns som innan jag släppte taget om J och att jag snart kan sitta där och vara likgiltig och ge honom de där kärleksråden vi alltid kommer in på ;) för av nån anledning ska jag alltid sitta och peppa honom när det gäller andra kvinnor... jaja...

eftersom K skulle på födelsedagsfest och inte kunde komma hit och äta paj idag. fick veta det för att jag själv ringde, jaja.. jag får väl vänja mig med det där att bli tagen för givet. det är väl skitsamma. får väl vara så då. funderar på att äta upp all vaniljsås själv. bara gluffsa i mig :) men nähä, man ska ju vara nyttig och äta grönsaker istället. blir grönsaksgryta idag igen. kom på att jag glömde ha i dinkelpasta. får ha det nästa gång.

undra om det är nästa lördag som det är melodifestivalen. jaja. såg att de sa nånstans att carola hade tom blick och ett falskt leende. och nog ser det ut som så....






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0