men, varför tog jag inte och beställde lite halsont då? jajustja, det var det jag gjorde

saker gjorda: varit på jobbet, lämnat underkläder till hemlösa, glott på csi-miami
alkoholintag: nix, jag kör citronvatten
dagens fråga: är jag släkt med svullo?
dagens låt: nästan som reklam - stefan sundström
dagens känsla: irriterad, men aja...
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo.



så åkte jag till jobbet för att ha möte med personalchefen, så hade hon suddat ut det mötet i sin kalender, så hon visste inte om det... jaja... jag skulle ju ändå dit nån gång. måste komma ihåg och lämna nycklarna oxå, eftersom jag har kvar dem...

männen, kärleken? here we go again. jaha, så vill man inte sluta prata med mig när jag ber om det... okej då, tänker jag och tänker att vi kanske kan lösa all skit, men så idag, ja då bestämmer han sig för att bete sig som en komplett idiot, rent ut sagt. men jaja, han kan ju sitta där och sura då. för idag tyckte han tydligen att det var en bra idé att vara dryg och säga upp bekantskapen. eller nåt ditåt. vilket som, det kvittar, jag loggade ut iallafall. orkar inte med och pendla efter hans humör. nog för att jag har ett eget, haha... det är som det är kan man säga. känns ju inte som att jag orkar slösa så mycket energi på att tänka på det kan man säga. men man kan ju undra varför jag ens slösade timmar med att spela in band åt honom oxå. så där för att vara snäll ifall han ville ha några nya ifall han skulle ut i landet och sommarjobba. skit i det då liksom.

andra män. såg nånstans hos fb att han fått kändisspan på arve, om det var på coop ;) hehe... min gamla flamma ju...

och sen kan jag ju säga att jag tycker inte att man har rätt att klaga på folks kroppsstorlek bara för att de är smala, men de här bikinireklamerna som går på tv:n... tror att det är h&m och cubus... ajaj... eller oj oj... eller nåt... men ja, så kan man ju oxå se ut då kanske...

*8 april, 12:20, riddargatan
- men det var inte menat så! ta det som en komplimang...
- så jag är ful nu alltså?
- nej, inte ful, ful. annorlunda.
- ful alltså.

haha, det låter som hon har skrivit ner en dialog där jag varit inblandad...


annars kan man ju köpa versace-flipflops... ok, att jag är en sucker för designgrejer, men där drar jag gränsenr, men jag njöt av att titta på dem ändå. jag är så tragisk, men jag älskar att befinna mig bland dior och chanelmontrarna på åhléns och åhléns är noll glamouröst ju, men ack, det är ju diooooor... min favvo. och jag vågar inte undersöka deras, hmm, moral och etik... vill inte veta nåt om barnarbete och djurförsök...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0