jag saknar sångröst, men inte choklad

saker gjorda: har ganska nyss vaknat
alkoholintag: kanske blir en öl lite senare, vem vet...
dagens fråga: ?
dagens låt:
dagens känsla: shit, vi går inte in på det... är skitstressad...
dagens citat: marijuana är en växt, det är inte någonting att leva för. kontrollerad av en växt, så dråpligt. en växt! en jävla växt!.*



* henry rollins



hade tänkt gå en promenad så där nu, men så kom jag på att det är lördag, så jag får nog vänta lite isåfall. det är liksom inte så mycket folk ute tidigt på lördagförmiddagarna. så tänker jag. och jag har ingen lust att spela rysk roulette och råka bli våldtagen i buskarna. så jag avvaktar.. vet inte om jag orkar gå nån öht egentligen, men, men... för nu blev jag akut trött. så kan det gå.

får väl se om jag tar mig iväg på festen idag. som är orsaken till min stress och akuta trötthet. jag vet liksom inte om jag ska hänga med folk jag inte känner en hel dag. jag skulle ju bara kunna åka in till kvällen liksom och se toni och sen åka hem... men samtidigt.. så känns det inspirerande med en massa människor med samma intresse som jag... typ... även fast de är lite mer seriösa än vad jag är, haha... jag är sån luffare...

männen, kärleken? vem bryr sig om män, när det finns choklad??

och igår städade jag som 17, lagade matlådor och paj åt mamma och pappa, som kommer hit idag för att kunna möta mig när jag kommer hem ikväll... det är tur att jag har dem... gjorde en sockerfri kiwi och plommonpaj. lite sur så där, men det gör ju inget när man har söt vaniljsås till...

det går en dokumentär på kunskapskanalen ikväll. snöleoparden. som jag missar. kanske ska se till att få den inspelad... hmm... om jag orkar... jag vill åka till nordens ark och se leoparderna på riktigt...

ska nog sluta äta kött... kanske...

jag kan liksom inte längre se på programmet plus, för jag blir så upprörd över att folk är sånna idioter. som tex folk som köpte 3-mobiler i början och sen hör av sig till plus och klagar på att batteriet inte håller så länge. nähä? frågar man inte sånt innan man köper en telefon, så får man ju skylla sig själv och ge fan i att besvära plus...  jaja...

drömde om mimo i natt. fan. fast annars har jag haft rätt knepiga drömmar, som jag naturligtvis har glömt bort nu. men efter canisspelningen drömde jag att tony gick runt med en bandspelare och spelade upp någon snutt med bandet le vattenklubb, som sjöng dramaten och ragg... sen visade det sig att le vattenklubb var en docka som hette lee vattenklubb... jaja, det pinsamma var att på morgonen visste  jag itne om jag drömt eller om det var sant, så jag var tvungen att fråga ifall tony gått runt med en bandspelare... eh... hilfen...

se you later sexbombs ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0