it's raining goudis, halleluja

saker gjorda: varit och handlat
alkoholintag: nix, men ska snart dricka kaffe och äta bakelse
dagens fråga: ?
dagens låt: fantomens brallor - trazan och banarne
dagens känsla: värdelöshet
dagens citat: jag kan ärligt säga att alla jobbiga saker som någonsin hänt mig var direkt relaterade till droger och alkohol. jag menar, om jag varit nykter skulle jag aldrig ha pissat på nationalmonumentet alamo klockan nio på morgonen klädd i kvinnokläder.*


* ozzy osbourne


och idag var jag riktigt glad över att apoteket var stängt så att jag reagerade på att det kanske var röd dag och inte åkte in till stan i onödan. eller i onödan och onödan, är väl trevligt att åka in dit kanske, men jag hade inte kunnat uträtta det jag skulle ha åkt in dit för att göra...

så jag gick och handlade på netto istället. och av någon anledning lyckades jag komma upp i 200 spänn. jaja. igår däremot lattjade jag runt på öb. fa a arligt... goudis. oups. jag är ju nytto. eh... (en popupbild)

och jag brände 400 spänn igår jo. fast då köpte jag ett balsam för 73 spänn iallafall. mest för att det var halva priset och jag går på  sånt, att då måste det ju vara skitbra, om det normalt kostar 150... jaja...

männen, kärleken? jag ska nog aldrig ha sex igen iallafall. ärligt så har det nog aldrig gett mig något. mest så där för att vara snäll, eller för att ha nåt kul att berätta dagen efter. hade kunnat börja gilla sex med mimo, men så visade han sig ju vara värsta svikot. så nu är det inge kul längre. visst blir jag kåt som alla andra, men jag blir ju mest bara utnyttjad ändå så och jo, själva sexet ger mig inget. jag tycker om närheten och skulle jättegärna träffa någon som var impotent, men gillade att slicka, hehe... jaja, så kan det gå. fast ja, till att börja med så måste man ju vara man nog att stå ut med mig. jag är inte så lätt...
och man får definitivt inte vara någon som dömer mig för mina svaga sidor eller för att jag är ett offer. det är inte mitt fel att de män som inte ljuger för att knulla mig, de våldtar mig.

nåja.

jodå, eh, jag låtsas att jag firade kungen igår, för jag åt bakelse då och idag får jag väl fira 1a maj då... ehum... vadå försöker tröstäta bort sin värdelöshet?

jag fattar liksom inte vad det är som händer med mig. det går så jäkla mycket upp och ner hela tiden. och jag tror inte att jag orkar...

det här är lite galet förresten... när jag var på netto. de annonserade ut linnen... jag kanske var där runt 11-kvart över 11... och jag hörde att de sa att de var slut. eh?! de hade gått åt där på morgonen. galet. rusning efter linnen från netto liksom...

och så har jag provat beställa recept på hostmedicin via nätet. får jag se hur det går med det... skulle mest bara testa... eftersom min läkare ändå inte hade telefontid förrän den 8e maj...

så var jag tvungen att föra över pengar, eftersom jag är pank. blä. fast jag har iallafall inte rört skadeståndet. klarar inte av att göra det. det är smutspengar. utan jag tar av sparade pengar istället. sveda och värk. liksom. de kan fan dö. det vet inte ett skit om sveda och värk.

jaja, jag ska väl ta och sluta vara bitter då. cynisk. heh, och alla som tycker att ni är gamla. jag är gammal, mitt liv är liksom över. jag har ingen framtid. jag är bara gammal och äcklig och det är försent för att göra nåt vettigt. jag får fortsätta gå och dra som jag alltid har gjort.

uä, mina föräldrar kanske kommer på lördag och så ska vi åka med kläder till hemlösa tills på söndag. jag har glömt att säga till på jobbet, så det är som det är. men jag har rätt mycket att göra tills dess. bortsett från att ta reda på allt som ligger i en hög på golvet, så måste jag se till att fixa kastrullskåpet och se om jag får in min nya spagettikastrull... och den normala städningen och sen min bänk jag köpte till hallen för att lasta av grejer på, blev just det - en avlastningsbänk. det är ett berg där nu. inte så snyggt kanske... sen måste jag handla hem mat och så... men paj kankse jag kan göra och frysa, så slipper jag göra det då... hmmm... banne mig. jag måste verkligen ta tag i saker nu. urk.

haha, gnäll gnäll gnäll... vilken jävla kärring jag är...

puss och kram alla sex bombs ;)

förövrigt tycker jag att carina är den tråkigaste som någonsin varit med i big brother! någon som älskade hennes personlighet... vadå för personlighet? det enda hon gör är ju att gå runt och fråga 'är du sur?'





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0