ibland hittar man vare sig hit eller dit...

saker gjorda: hängt lite inne i stan, lagat mat, diskat och lite så....
alkoholintag: nepp, jag dricker vatten jag
dagens fråga: men kan 3 bara sluta vara jobbiga?
dagens låt: blå andetag - toni holgersson
dagens känsla: att jag verkligen behöver ryggmassage!!!
dagens citat: om jag står still medan jag sjunger är min karriär över. då kan jag lika gärna fortsätta köra lastbil.*


* sa den höftvickande elvis presley...


handlade alger, dinkelpasta, buljong och havtornselixir på hälsokost. hittade en släkting förra sommaren som ägde en hälsokostaffär. rätt coolt. jaja. hur som så såg jag på tv:n att man skulle koka bönor med lite alger för att slippa gauser i maugen...

ok, 3 är ju kul. de snodde mina sms ett dygn för tidigt. de säger att jag ska ringa kundtjänst när jag mailar kundtjänst. jag gör så. någon maria ska fylla på. gör det inte. jag mailar. blir ombedd att ringa. jag ringer igen och då visar det sig att man kan inte fylla på samma sak två gånger, dvs samma antal sms osv två gånger. så därför har maria inte gjort det... eh... ok, nu skulle kvinnan jag pratade med nu fixa det inom 10 minuter, så vi får väl se... men de är lite jobbo faktiskt...

männen, kärleken? tror jag hoppar den frågan just nu faktiskt...

och nu ska jag kila och äta jordgubbar... tjpp tjipp.

kärlekshandtag är sexigt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0