i en vattenpuss

saker gjorda: flytit runt
alkoholintag: nix, jag kör citronvatten
dagens fråga: är jag släkt med svullo?
dagens låt: papa don't preach - madonna
dagens känsla: tröttast och nervös
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo.



* 2 januari, 23:50, buss 46, birger jarlsgatan.
- jag känner mig så ensam.
- fast jag är ju här.
- fast du är ju också ensam.



så där, fick jag en remiss till röntgen iallafall. kan ju vara lika bra liksom.

annars så kanske jag ska sluta gnälla över att jag får sitta i väntrummet i 40minuter... för när jag kom hem såg jag att jag skulle ha varit där halv... jag är sånt senilhuvue'...

spelar in band och spelar in band. vilket gör att jag tyvärr inte kan kolla på nåt på dvd:n... utan är förpassade till usla tv-kanaler.... iofs kan jag ju alltid sova då :)

var en riktigt trevlig kille här i förmiddags, fast ja... jag hade ju då inga glasögon på mig och jag måste banne mig börja kräva att få se arbetsleg. istället för att så där bara släppa in folk i min lägenhet hur som helst. jaja...

har börjat göra citronvatten, med en riktig citron då... och lite gurka för tillfället, för att det fanns. hur som så är det bra att hålla reda på hur mycket man dricker... och det är fan svårt att dricka en liter under dan, då man helst ska dricka två. och jag tycker att jag dricker hela tiden, men icke... men jag ska börja vara riktigt jäkla noga med det från och med nu. för vatten är bra.

dock glömde jag att gå förbi gyn och boka tid. som sagt, eftersom jag är senilhuve'... så jag får väl ringa då istället... jaja...

skulle vilja äta nån riktigt flottig pastarätt nu. sån från helenes tex... mm... får se vad jag kan veva ihop imorn... undra om det funkar att göra på sojayougurth... hmm...

så får vi se vem som vinner big brother idag då. jag gissar på richard.

männen, kärleken? vet inte vad det är med oss. hoppas att han vet hur mycket jag egentligen uppskattar honom. men jag vill ju att saker ska vara annorlunda. jag vill känna trygghet i en form av tillit ju...
nå, jag är inte kär i nån hur som, bara i min lilla blomma... och i godis... och i mina vänner :)

jaja, puss puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0