hej, det är jag som är vibbo... nä, det är det ju inte...

saker gjorda: spelar in band, färgar håret, handlat kaffe
alkoholintag: water
dagens fråga: men om man hamnar i psykos pga anabola är man psykiskt sjuk då?
dagens låt: det blir alltid värre framåt natten - björn skifs va?
dagens känsla: ledsen :(
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo.



men seriöst, man proppar sig full med anabola, tar lite bira och sen har ihjäl nån... ska ens försvar vara att man är psykiskt sjuk då? hej, då kan man ju göra vad som helst bara man är losersteroidist och full. jävla as liksom. ruggigt förståndig 13åring verkar det iallafall ha varit, om man läser intervjun i aftonbladet...

ok, jag tänker pracka på jobbet ännu fler band, för jag har för många, så var det bra med det. men jag har gjort en lådda till dem. så där så att de ska bli lättare att förvara. men jag spelar in lite skit på dem, så att ljudet är bättre. eh, hoppas jag iallafall... ja, inte på alla då, men nåt band kan jag ju spela in på iallafall...

*9 april, 14:00, drottningholm.
- aj, jag vricka foten!
- åh, titta en geting.
- aj, aj...
- åh, vad jag hatar getingar.

männen, kärleken? hur många gånger ska jag behöva förklara hur jag vill ha det och hur jag inte vill ha det och ändå mötas av ett "vad är det nu?"... jaja, jag är för bra för det här tragglandet, man skulle kunna säga att jag näst intill är fantastisk. så jag vattnar min blomma istället...

började läsa boken vulkanutbrott och istider. sen färgade jag håret istället. men hur som handlar den ju om folk med biopolära sjukdomar. kan man säga sjukdomar?! är det liksom inte en och samma?! nåja, så långt jag har kommit handlar det om en skådis... farligt och vara skådis och manisk samtidigt. hmm, föreställningarna kanske inte riktigt blir vad de är menade att vara, så att säga... men jag gissar att det finns en hel del inom den yrkesgruppen, med tanke på att man ofta hör att folk som är mano depressiva ofta är kreativa... men vad vet jag...

har hunnit lägga nya bilder i galleriet oxå, fast det var ju liksom bara ett litet tidsfördriv i brist på annat. är fortfarande lite förkyld, mindre roligt. och för den som inte visste det, så är det galet tråkigt att färga håret. det och att dammsuga soffan är bland det värsta och tråkigaste jag vet. och som tur var kom jag ihåg att maila försäkringskassan, så att jag kan få ett nytt kort, så att jag åker billigare i tunnelbanan... så var det med det...

såg en film som hette nåt i stil med "hur man ger en kvinna fontänorgasmer". nu var det inte en porrfilm, utan en instruktionsfilm, som jag mest tittade på för att det lät så komiskt. med en instruktionsfilm och sen kommentarerna som stod till filmen... nåja, oj vad hon kom. jag kände att den där killen, som gjorde filmen faktiskt blev mindre fånig när man faktiskt såg den. först handlade det om att massera bort alla spänningar som kvinnan hade och det tog nån vecka eller månad. alltså över hela kroppen. och sen, natruligtvis kärlek och tillit. nå, hur som, den som lägger ner veckor på att bara göra det skönt för sin tjej, finns det fler sånna killar liksom? ok, att det kanske låter väldigt målinriktat och tråkigt, men ja, jag tror inte att det var det enda de gjorde, men iallafall...

jaha.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0