det var så där länge sen jag strök mina kläder...

saker gjorda: vaknat, sagt hej då, duschat och irrat runt...
alkoholintag: nej, nej
dagens fråga:
dagens låt: det finns här - toni holgersson
dagens känsla: att jag verkligen behöver ryggmassage!!! fortfarande... nä, men jag vet inte, jag känner mig tom...
dagens citat: jag tror att jag var geniet i ramones. åtminstone säger min psykolog att jag var det.*



* dee dee ramone


ok, jag tänker prova att gå till R idag, får vi se om jag kommer rätt... kruxet är väl att jag kanske kommer att svettas ihjäl, för jag vet inte hur varmt det är ute och jag klär mig alltid för varmt... tjipp tjipp

och jag fattar inte vad problemet är, hela mitt liv har jag alltid brutit naglarna. hela tiden går de av. är rätt less på det.... faktiskt ... :(

ehum, om jag hittar till R så behöver jag ju inte köpa busskort heller :) alltså, de här nya t-banepriserna... jag känner ju att jag inte vågar åka på pensionärsbiljett trots att jag får, för det är så jäkla pinsamt att vara offerluffare och lämna fram dem i luckan... så därför kommer jag nog fortsätta köpa busskort, trots att jag säkert skulle tjäna på att betala per gång...

och så har jag nya tapeter och köpte en tavla/tryck av anna birgitta olofsdotter. hehe, som jag tyckte passade mig :) (klicka på bilden och pop-up...)



eller hur? :)

och igår gjorde jag krossade tomater, bönor, sparris, lök och falafel och pasta åt oss här hemma. fast nu har de dära besökarna åkt hem igen... lite tråkigt... men, men, de dammsög och torkade golven innan de åkte. skrubbade spisen och diskade... och mitt förråd är helt städat. eller inte helt, men vi slängde alla gamla kartonger och tänkte att flyttar jag så köper vi nya... typ nästan alla iallafall. så planen är väl nu att jag ska fortsätta med min sortering. jo.

männen, kärleken? huu... drömde jättejobbig mardröm inatt. eller egentligen två. men de hörde ihop. jag var i en port och utanför var en katt som såg ut som en missbildad leopard. jag tänkte att jag skulle bli vän med den, men då bet den fast och typ svalde min hand och jag slängde iväg lite korvskivor för att få den att släppa taget. vilket den gjorde. men jag satt där i porten och var rädd. då kom en kille och min pappa. och jag trodde att killen skulle hjälpa till med leoparden, men helt plötsligt glimmade det till i ögonen och han höll nåt spetsigt vapen mot pappas hals samtidigt som han beordrade mig att klä av mig kläderna, för han tänkte våldta mig. och det fanns liksom ingen utväg... huu...

men annars... nä, är väl ingen som vill vara söt mot mig... haha...

jo, jag hade trevligt i tisdags. lena är trevlig och det var kul att hon kom. men pannkakan sa hej, sen pratade vi inget mer... träffade sugar på vägen hem, men han ville inte gå dit...
lena frågade om jag ville skriva under gay pride, gaaah, jag vet inte... vet inte om jag kan riktigt... men det vore ju kanske kul att göra intervjuer och skriva och så...

och jag måste köpa nåt avkalkningsmedel, för mitt strykjärn har gett upp... tror att det är därför... nu kan jag ju inte påstå att jag stryker mina kläder så där särskilt ofta, men hur som är det ju bra att ha ett...




Kommentarer
oops

klart du ska skriva under pride....tänk att du fick frågan. Måste ju innebaära något
good luck

2006-05-11 @ 14:35:16
URL: http://spaces.msn.com/minegoblobb/blog/
opps

jag menar. det måste ju innebär att någon tycker att du kommer att göra det bra

2006-05-11 @ 15:36:56
URL: http://spaces.msn.com/minegoblobb/blog/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0