det lilla ägget säger knuff

saker gjorda: pjuh, försökt hitta alkoholfritt öl. tror inte det finns i sverige...
alkoholintag: nix, jag kör citronvatten
dagens fråga: om jag surfar aftonbladet, kommer det att stå om bb-jessica där då?
dagens låt: soundtracket till stålmannen
dagens känsla: fundersam och uttråkad
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo.



så slappar jag bort den här dagen tror jag... får se om jag kanske diskar, men, men... orkar inte dra igång någon sortering just nu, för min koncentration är inte på topp kan man säga och dessutom ligger det kassettband över hela golvet, som jag borde ta reda på...


*29 april, 12:40, nybrogatan
- min syster har köpt katt.
- fan va patetiskt!

uää, jag är förkyld och det är inget roligt alls. minst roligt är det där att man måste äta, trots att man inte är ett dugg hungrig och bara tycker att det är jobbigt, men om man inte äter får man ju inte i sig några vitaminer eller kraft, och det är ju bara puckat att låta bli då...

männen, kärleken? svante thuresson har gjort en låt som heter "lita aldrig på en man". bortsett från den passande texten så är det en mycket bra låt faktiskt. jag gillar svante. har tom sett honom live två gånger. för så pass mycket gillar jag honom. båda gångerna fick jag gå själv, haha, så ja, jo...
annars lever min blomma fortfarande, men kärleken är nog död.

jahaja, det blåser lite ute kan man säga... mötte ett par i hissen som skulle åka med finlandsfärgan ikväll. hon var mindre glad. men jag sa att jag hoppades att det gick över tills dess. vem vet, jag kanske kan styra över vädret...

haha, min mamma försökte inbilla mig att jag var en jungfrufödsel... jag bara jojo, man kan liksom inte få ett barn och sen hävda att det andra var en jungfrufödsel... det funkar liksom inte....

haha, haha... okdå, färJan... sa jag att min koncentration inte var på topp?




Kommentarer
frolle

Dagens svar: Antagligen.

"finlandsfärgan".. hihi

2006-05-24 @ 15:22:34
URL: http://frollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0