det är jag som är anna- hälsofreak

saker gjorda: urk. glott på reprisen av melodifestivalen och däckat....
alkoholintag: blev fan skitfull igår, inser jag nu...
dagens fråga: vann rätt låt?
dagens låt: hardrock hallelujah - lordi
dagens känsla: baaaakis
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo


för att svara på dagens fråga; jo!

ok, det är kul att gå på krogen, men det är fan jobbigt när man inte minns ett skit knappt av vad som sas under telefonsamtalet... sorry =/

nåväl, först var vi på läckerbiten och såg amanda roman



riktigt bra tjej det där!

sen gick vi till grottan och blev fulla... typ...

sen vaknade jag och drog hem
         
snodde en löpsedlar och så... eh... men jag ääär nyttig, jag lovar!!!

männen, kärleken? ringde i morse och sa att jag inte kan ha med honom att göra. för så där tusende gången. hur som ringde han senare och sa nåt i stil med "du vill ha en pojkvän och bli dyrkad och älskad och jag tror inte jag kan det med nån" varpå jag svarade "jag tycker att det verkar som du dyrkar ditt ex P"... tystnad... hur som är han sur nu... och ja, jag vill veta att jag är viktigare än något helgonragg. jag vill känna mig speciell och inte värdelös. jag vill bara ha folk jag kan lita på i min närhet...

- jag antar att m-l kommer vara din nästa erövring
- om du hade frågat mig imorse som vän hade jag berättat, men nu har du inte med det att göra...
vänta nu, han har aldrig ansett att jag har med nåt att göra så in my ass att han skulle ha berättat nåt. men det var ju bra oxå att han ser på oss som "bara vänner". nåja, för min del är vänner nån man kan lita på och som man vet tycker om en och en vän gullar man inte med på det sättet han gör. jaja. nog om det.

och den här emma andersson och hennes emmas värld... vilket jävla glassjobb. hon bara reser runt och gör kul saker med kändisar... eller ser på när kändisarna gör roliga saker... helt ointressant program, men hon lär ju ha skitkul. lyx att få betalt för sånt...

*20 april, 12:30, nybrogatan
- du är ju knäpp om du inte kollar det. jag menar tänk när dom trodde att jorden var platt som en pannkaka som höjs upp av fyra elefanter som står på två ekorrar.
- ja.
- det är skitintressant!
- jo.
- hjärnan, det är också så otroligt intressant. när kom man liksom på att hjärnan var viktig? kom man på på stenåldern att man skulle klubba till en jävla oxe i huvudet? eller?

har inte orkat spela in band idag, men jag ska väl... urk... och de kommer imorn och det ser ut som faen... men, men...

puss puss mina sexiga björnar och björninnor


och jag vet att det är sjukt många kassa formuleringar i det här inlägget, så som inte ett skit knappt, osv... men jag orkar inte bry mig... nåt med folk i närhet osv oxå... jaja... puss puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0