det är inte hjärtat som bultar och bankar

saker gjorda: ätit frukost och glott på alias
alkoholintag: nix, men nån dag ska jag köpa dofilus...
dagens fråga: jag törs nog inte ställa dagens fråga?
dagens låt: hmm... it's a question of time...
dagens känsla: liten
dagens citat: att använda droger är att slå vad med sitt eget förstånd.*


* jim morrison



alltså, det är ju någon jäkla sexualbrottsling på rymmen från huddinge psyk, så jag törs inte gå ut... jag råkar ju ha lite otur på den fronten och de sa på nyheterna att återfallsrisken var stor... men han hade ringt polisen och sagt att han skulle komma in idag, men ja, jag håller mig hemma...

men ja, då får jag ju mysa i soffan och titta på alias då...

och så bråkar jag med 3 igen. men jag hatar dem!!! jävla nötter.
"hejsan, nåt är fel här. det stod att mina fria sms skulle gälla till och med den 28e april och idag är det den 28e april och de är borta"
"till och med den 28e april betyder att de gäller fram till klockan 00:00 den 27e april"
ehhhhhhhhhhh, nä, det betyder det inte... iallafall inte om man snackar svenska... nötter...
jaja, jag funderar på att byta till 3 bomben friends, men jag vet inte hur jag ska göra, eftersom jag hatar dem oavsett... men då får jag iallafall ringa gratis inom 3 och det är ju för all del bra, även om jag betalar 50 spänn i månaden för den grejen då.... hehe, jag kanske ska se till att ruinera de jävlarna... fast neeej, det har de tänkt på. man får bara max 3000 minuter och 3000 sms i månaden... puckon.

männen, kärleken? undra om jag ska avslöja här att michael faktiskt har dött där i alias. fast, med den serien vet man ju inte vilka som dör på riktigt och vilka som bara är fejk dödsfall...

och jo, det slog mig att siso blir osis baklänges... träffande...

nå, en rolig sak igår var att oprah bjöd sin publik på croissanter (om det nu stavas så) så säger hon att de är massa goda och de bästa som finns och man kan få dem hemflugna. att hon gör sånna åt steadman varje julmorgon. för man får typ joxet, så ska det stå och jäsa över natten och sen gräddar man på morgonen och har nybakta croissanter... som man då kan få hemflugna... mm, FÖR DET ÄR SÄKERT JÄTTEMÅNGA I OPRAHS PUBLIK SOM HAR RÅD ATT FÅ NÅGRA BRÖDBITAR HEMFLUGNA!!

jag tar den här oxå;
det här är kult. det här är ungefär det sista jag trodde att jag skulle hitta när jag började rensa mina kartonger i förrådet. men...
jag har alltså varit medlem i trance dances fan club... och har signerade idolkort på allihop... så kan det gå.

ska fortsätta sortera det hela. än så länge har jag mest bara lyckats paketera carolabilderna. jaaa, runt 83 där var jag carolafan. och det känns liksom lite trist att slänga bilderna, jag har ju tomma kartonger som jag köpt på ikea, så då kan jag lika gärna använda dem till att spara dessa bilder i... har på tom cruise och duran duran (john taylor) oxå, för dem har jag varit kär i, jo... och sen har jag på de där oldies... ni vet marilyn monroe och co... för jag är uppväxt med filmstjärnekultur jo... och sen är det löpsedlarna ja, hehe...
vilket bara är ungefär jag och fido som roas av. men när vi delade lägenhet roade vi oss med att sno löpsedlar och sätta upp på ena toaletten hemma... helst skulle det stå om kikki danielsson, men annars roade vi oss med att ändra dem..



peder är ju fidos ett ex. ett mkt sjukt ex. fast, kanske inte riktigt så... (pop-upbild)

jag är fan nervös idag. nervös inför framtiden. hösten verkar så nära. och jag måste liksom bestämma mig... fast, fasiken, det är ju långt kvar tills oktober.

jaha, männen, kärleken igen då... jo, jag tänkte på maria och elin, så där som bara går vidare och nu är kära i nån annan, trots att de blev så ledsna båda två (fast över olika killar då)... jag önskar att jag var sån... men jag blir liksom kär för år framöver när jag blir kär... det är lite tråkigt så då... jaja, vad är väl en bal på slottet...

mm, tryckte i mig 5 st mars delight här i förrgår. alltså, jag är inte ens sugen på godis. men det känns liksom bra att trycka i sig, så där som att man då har en anledning till självhat eller sin värdelöshet eller jag vet inte, men man får annat att fokusera sig på helt enkelt...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0