asch då, jag tänker inte ramla omkull

saker gjorda: mest hängt i soffan... ska diska snart och börja göra mig i ordning inför kvällen
alkoholintag: nån öl ska nog slinka ner, jepps
dagens fråga: men kan 3 bara sluta vara jobbiga? va?
dagens låt: smak av salt - toni holgersson
dagens känsla: att jag verkligen behöver ryggmassage!!!
dagens citat: som jag ser det kommer det inte att bli någon återförening med beatles så länge john lennon är död.*


* george harrison, hehe...



woho, be there eller bli en ruta - trick or treat
hehe, skrev en dikt åt min mamma som tyckte att jag var sååå barnslig
jag ska bli full full full
å trilla omkull kull kull
på vodka och red bull bull bull
för jag ska bli full full full
men hon tyckte inte att jag var full i lördags. hon sa att jag var lite 'glad i hatten'... för föräldrar är ju tydligen blind för sina barns brister...

maten jag har lagat är pastasås på krossade tomater och bönor och lite jox... en grönsaksgryta med grytbitar på qourn och en pastasallad med kronärtskokshjärtan, sallad, sockerärtor, fetaost, körsbärstomater och till det chorizo(?) på sojakött... så jag tvingar mina föräldrar att bli vegetarianer. min stackars pappa, som var tvungen att köpa korv för att ha på smörgåsen bara för att han inte gillar nyttigheter...

jajamensan, jag ska på klubben och jag ska ha en rosa klänning på mig. så är det bara. jag struntar i gothtrenden, haha.. nä, men jag är lite goth, har ju nån form av kängor till iallafall... och yez, jag hoppas att wille och wannabi kommer... fast jag tänkte iofs ta mig hem rätt tidigt, men, men...

männen, kärleken? jaha... fick nåt skumt mail som jag frågade va? på och som jag inte fått svar på... förvisso... men jo, nu har han tjej iallafall, så nu kanske vi kan ta paus då... men aja... livet handlar ju faktiskt om rätt mycket mer... ska ju träffa wille ikväll och hans gäng liksom... askul ju... haha, och toni kanske komme ju ;) jag skulle nog garva så att jag pissade på mig ifall han kom.... men, men...

hur som, så är det ju så att jag tänker inte försätta mig i någon situation igen där andra personer anser att jag inte har rätt att ställa krav eller att de inte har några skyldigheter mot mig, så där när det passar.

och jag har fina mörklila sammetsgardiner i mitt sovrum :) och jag har köpt en änglatavla av sooool :)
och nu måste jag nog sätta fart och diska lite...

ni är så sexiga allihop ;)

och jag tror att det bara tog x antal mail och 4 samtal till 3s kundtjänst innan de lyckades föra över de där sms:en jag skulle få tillgodo... jaja... skam den som ger sig....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0