livets symetri är förlorat i kosmos stormande hav

saker gjorda: grattat fido, träffat R, växlat pengar, diskat, tvättat
alkoholintag: ehum, det blir nog vin på lördag iallafall
dagens fråga: ok, är det lättare att sno en plånbok än en plastpåse från forex?
dagens låt: åh, gud jag dör. på min begravning ska SYMETRY med CANIS LUPUS spelas
dagens känsla: jag har haft trevligt idag, fick tom träffa Cecilia ju :)
dagens citat: vad jag lärt mig av alla mina äktenskap? att en fitta är en fitta.*


* jag låter jerry lee lewis hylla kvinnan idag...


canis lupus nya version av symetry är så bra att jag får ont i magen!!! jag vill inte lyssna på nåt annat! och vadå, jag känner de här människorna. jag! känner så här talangfulla killar.

så försökter jag lägga över dostojevskijs idioten på md-skiva, får vi se om det funkar.

ok, jag växlade 1500 spänn till euro på forex och jag förstår verkligen inte vad hon menade..
- vill du ha en sån här plastpåse? (eller om hon sa plastficka)
- janä, jag tar dem i plånboken
- då får du vara försiktig när du går härifrån så att det inte står nån runt hörnet... (och syftade på att jag skulle bli av med pengarna)
- janä, men det rör ju sig inte om så mycket...
- men du vet, de är skickliga, tyvärr är det ju så att de är duktiga på vad de gör, så du får vara försiktig
- jajo, visst visst...

ok, nu lyder ju frågan, vad är det för speciellt med den där plastpåsen som gör att jag inte behöver vara lika försiktig som jag bör vara när jag har pengarna i plånboken???


för övrigt så tycker jag att E ska glädjas som fan åt sin nya kärlek och över den person hon själv är. kvinnor är mäktiga, så är det bara!

jag undrar om det är genetiskt att kvinnor och män till största delen använder olika delar av hjärnan?! för att ta det enklaste exemplet... att män är visuella, gillar porr, medan kvinnor använder andra hjärnhalvan och därför mer tilltalas av porrnoveller typ... mer avancerade helt enkelt ;) eller om det är uppfostran som gör det...

råkade äta 2 st mcfeast fullkorn idag. inte på samma gång, men iallafall... det var så ljuvligt att trycka i sig fettet... det var läängesen...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0