life is life la la la la la

saker gjorda: promenerat, deckat, handlat goudis, dammsugit, packat undan grejer, slagit in paket
alkoholintag: det är tydligen någon som lagt knark i mitt té
dagens fråga: vilket märke, vilken fär gäller för att få julrött hår?
dagens låt: i don't want to miss a thing - aerosmith
dagens känsla: jag är ful som stryk, men jag mår bra
dagens citat: jag ser van halen som socialarbetare. det vi egentligen gör är att skapa jobb för rockskribenter.*


jag är faktiskt inget balladfreak, men i don't want to miss a thing är så jäkla romantisk att jag nästan blir tårögd...

ajaj, har lite ont i ryggen... fick det när jag dammsög typ allt som gick att dammsuga, men jaja. smärta är tufft, eller nåt.


och jag blir så stressad när jag tänker på hur jag ska hinna göra allt.
ska till tandläkaren på måndag iallafall och jag hoppas verkligen att det inte är nåt strul så att jag får betala en massa eller att saker blir fel eller så. borde även göra en riktig hälsoundresökning någon gång, med tanke på mitt hjärtas små spel och min trötthet och så. jaja, som att det kommer att bli av...

och så resan om en vecka och jag pallar inte ens att tänka på det. urk. men, men, man ska ju övervinna sina demoner sägs det ju. fast det vore ju lite roligare om man såg fram emot det :) men jag ska inte gnälla...

och faaan, så har jag glömt att köpa thåströmbiljett. perkele. men jag ska på depeche iallafall :)

men jag vill verkligen se fram emot saker och ting istället för att bli stressad för allt. jag menar tom konserten i juli stressar skiten ur mig. jag vill oxå få ha kul och avslappnat och känna mig bekväm någon gång. men det var ju menat att vara slutgnällt ;)

jajamensan, jag åt semla idag... fast att jag tror att det var den sista... för nu har jag fått lite dille på bullar istället... och en svag längtan efter wienerbröd... jodå, samtidigt som jag funderar på hur många kalorier jag kan tänkas bränna när jag dammsuger.

jag vill ligga i en stor famn nu!! jag vill oxå få vara kär!! eller fan, bli omhändertagen, det kanske är ett ålderdomshem jag borde se mig om efter...

* alex van halen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0