jag ska kanske inte måla hela världen, men nästan


saker gjorda: har kollat klart på en film, ätit frukost
alkoholintag: hmm, jag kanske borde ta mig ett glas champange iallafall
dagens fråga: måste jag alltid skämmas när någon ger mig rätt?
dagens låt: grannar - just d   grannar, grannar, tack för att ni stannar - kvar
dagens känsla: är sjukt trött, men jag skyller lite på att jag man måste få ha lite konvalenctid
dagens citat: folk gör sällan vad dom tror på. dom gör det som är bekvämt, sen ångrar dom sig.*


* bob dylan.


ehum, efter att ha anklagat 3 för att vara rasister och använt crash diet som nazis och sagt att jag lätt går vidare med ärendet, fått till svar att 3s vd är från israel, inte för att jag frågat, så har jag iaf fått 50 fria minuter och 50 gratis sms/mms. nu hade jag ju redan 1000 sen jag valt att betala räkningarna via autogiro. glöm inte att kolla det på hemsidan, fido.

men de höll på att driva mig till vansinne och jag fick ju blodad tand då...  och sen när de svarar snällt så får jag dåligt samvete för att jag talat om att de borde skämmas över sättet de bemöter sina kunder på... men jo, jag har hållt på och härjat med dem sen sist jag skrev om dem, ett par veckor alltså. och nu vill de ha mer information, så som vilket nr jag skickat till osv och nu vet jag inte om jag vågar lämna ut det med tanke på att det kanske rör sig om 5-10 sms/mms, som inte har kommit fram... skrev dessutom ett mail till deras kundombudsman och klagade. alltså, jag måste ju lära mig att ge mig när det gäller sånt här, ok, nu fick jag fria samtal, men ändå, jag lär ju skrämma folk...

männen, kärleken? han är fortfarande underbarast, trots att vi inte pratar. fast jag vet att jag för hans skull, inte borde tycka det.

och nu ska jag måla. igår gjorde jag absolut ingenting. glodde på film och sov. men jag skyller på att det tar tid att hämta igen sig. men jag är rädd för att jag ska förfalla igen, jag var ju så på G innan 'semestern'. haha, som inte var någon semester utan bara ett evigt gående. och inte kommer jag orka göra nåt idag heller, annat än det här målandet. vore dock kul att se en film som man blev helt lyrisk över, så där som man kan bli över böcker. iochförsig älskar jag chocolat, pga chokladen.

och jag vet inte varför jag tycker så mycket om att vara i närheten av lyxvaror. så där att jag nästan dregglar. för jag mer eller mindre föraktar stureplan, men att få hålla i ett par diorskor eller designsmycken eller så gör mig lycklig. kanske därför jag råkade köpa en ansiktskräm för 980 spänn. men jag älskar den och jag tror inte på antirynkkrämer, men mina linjer har blivit finare. galet men sant. nå, i affären kostade den 1175, men jag fick ju en present oxå. och jag ääälskar ju presenter :)) och jo, mitt hjärta klappar faktiskt lite extra för dior. vet inte riktigt varför, men dior och chanel. och när jag pratar design eller märken så menar jag inte levis, jl, hilfiger, björn borg, lacoste eller nåt sånt. fast börje salmings kallingar är coola, mest för att han är cool. men jag bryr mig inte om vad folk har för 'märken' på sina kläder, det är ju ändå ingen i min umgängeskrets som glider runt i armani, versace eller liknande. men hur som, att vara nära lyxvaror gör mig glad, inte för att jag vill ha dem, för jag skulle aldrig använda diorskorna, men de är som konst. typ. men jag vet, det är helt ytligt, vilket inte stämmer överens med nåt jag är, så det är rätt skumt, men så är det.

jodå, mina grannar roar sig fortfarande med att spela samma låt om och om igen. eller det är inte samma låt, det är samma 20 sek av en låt, typ. om de bara ville lyssna klart på låten. det är helt stressande när folk ska hålla på och ja, hålla på.




Kommentarer
Panki

Ha ha, d e rätt, på 3 bara! D kan dom ha!
Själv har jag mailat tittarombudsmannen på tv4 å frågat va fan dom visar första Omen filmen, å direkt efteråt så visar dom den tredje Omen filmen.

2006-03-30 @ 09:01:08
Ofelia

Närå, de är inte nazister, de tycker bara om att heila med laila för att det är internhumor... Åtminstone hälften av dem är/var världens goaste grabbar... provocerande javisst, men godhjärtade!

2010-10-22 @ 06:53:14
URL: http://www.ofeliaeriksson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0