jag har ingen killevippenspikunder sängen

saker gjorda: promenerat, fixat och glott på tv
alkoholintag: de hade inga vanliga semlor idag :( så jag fick äta en annan :)
dagens fråga: nog är det så att ägg som är gamla flyter och färska sjunker?
dagens låt: i love to hate you - erasure... gay gay gay gay, hehe, love it
dagens känsla: det funkar nog faktiskt lite bättre med tröttheten idag jo.
dagens citat: påven vet att jag är cool..*



jodå, ut i snöovädret och promenera. lika bra liksom. tänkte att jag skulle gå och köpa en förbannad kruka nu då och när jag kom ut insåg jag att det var ju lika bra att sparka i väg sina lurviga den vanliga rundan liksom. och jag blev lite paff, för det var inte plogat. där jag bor är det aaaalltid plogat och nu var det typ 2 cm snö på gården och det är det aldrig. tror att det är hsb som betalar plogbilarna, för så här skottat och plogat är det ingen annanstans i stan. nå, det kom en plogbil precis när jag gick... de är väl sjuka eller nåt... alltså, haha, jag gnäller inte, jag blev bara förvånad....

och igår började jag fixa med artiklarna jag skrivit en gång i tiden, när jag pysslade med sånt. klippte ut dem, klistrade fast, in i plastfickor och in i en snygg pärm. och så hittade jag ett exempel på att jag och min kollega fido, en gång i tiden trodde att vi var punkpoeter, haha;

livet är en fest

mm, det var midsommarafton det... lite störda och fixerade vid rim var vi... undra när det var... 93-94-95 nånting, tror jag... nåja.


jo, jag började ta min medicin på kvällen igår, så idag har jag inte slocknat. trodde ju då att jag skulle somna igår kväll istället, men jag blev pigg istället. jaja, jag får väl erkänna, jag är en alien, jag fungerar inte riktigt som man bör.

ok, jag kan liksom inte betala 4800 för att bli tarmsköljd 4ggr, men jag vill. haha. jag är helt besatt av det. varje gång jag har ont i huvudet så tror jag att det är för att jag har massa gifter i tarmarna och så går jag och bajsar. ok, nu behöver ni inte döma ut mig ju =/ jag skämtar ju... liiite iallafall... men jag är uppvuxen på godis, så jag bär nog på en hel del gifter. jag tror så. jag är besatt, fan låt mig va :)

bytte piercing i naveln här förut. något jag typ aldrig trodde att jag någonsin skulle göra själv. men jag tröttnade. ville ha en vit pärla istället. min gamla. så jag kokade den i micron några minuter, om det nu räckte, vi får väl se. förvånad blev jag att det var så enkelt. egentligen är det ju lite konstigt att jag inte valde en rosa pärla istället för den gröna... antagligen var det någon tuttlisa som hade det på tv:n just då... eller nåt... jaja... jag är tuff ändå...

och brorsan har strul med damen där nere. han får typ aldrig vara ifred och inget annat än han är viktig, deras kärlek är det enda som räknas. klart han blir stressad. fast jag trodde inte att han var så konflikträdd att han tyckte det var så jobbigt att göra någon ledsen och arg, jag menar, han är ju uppvuxen med mig... haha...  fast han gör sån stor grej av precis allt. det spelar ingen roll vad det är, men när det är nåt så blir det mega. som tex cyklingen, eller om han är stressad, eller som när han var liten och tex fick en hockeyklubba i julklapp, då skulle han typ sova med den... det är glädje det... men oxå, ja...

ja, nä, jag kanske ska ta och värma mat då, så att jag slutar skriva innan jag skrivit världens längsta ointressantaste blogg..

tjipp


* shaun ryder






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0