jag existerar hur blind du än är

saker gjorda: promenerat, tvättat de två fönster jag hade kvar och torkat målning och element
alkoholintag: nix, men på lördag verkar det bli en trevlig middag, även om jag inte behöver alkohol
dagens fråga: vad är tfb för grupp?
dagens låt: when you don't see me - sisters of mercy
dagens känsla: jag är så ruggigt trött, men mår bra, trots irritationen jag har över vissa grejer
dagens citat: jag knullar allt som rör sig. och om det inte rör sig hittar vi på en lösning.*


* är det inte så att gene simmons varit ihop med sin fru i 19 år eller nåt och hon sa i nån intervju att han aldrig varit otrogen, för då skulle han inte leva längre... typ... jojo...

mm, så låg man på soffan färdig att decka, så ringde telefonen och då var det ju lika bra att skärpa sig och sätta igång och pyssla. hmm, det tog 2 timmar att fixa 2 fönster... ok, visst då ingår ju att dammsuga och plocka bort allt som stod på fönsterbrädorna och sånt... jaja...

var en karl som frågade ifall jag inte frös om händerna då, när jag var ute och gick... folk är så lustiga... varför vill man veta sånt?

eftersom det är internationella kvinnodagen idag så skulle man kunna tycka att alla massörer borde ge sig ut på gatorna och ringa på hemma hos ensamstående kvinnor och ge dem gratis massage. det tycker jag. jag har ont :(

måste torka golven oxå... för jag har råkat spraya lite yes här och där när jag har hållt på...

spelade sisters med öppna fönster så att mina grannar fattar vad som är bra musik. nötter.

ska väl äta sushi nu, fast egentligen borde jag springa iväg med kartonger till kartonginsamlingen och soppåsen... hmm, om jag bara orkade röra mig skulle jag göra både och...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0