du såg oxå för jävlig ut, din starke buse

saker gjorda: sovit, ätit, handlat
alkoholintag: nä, men jag kräktes nog upp en del i morse
dagens fråga: hur kan WL bli världsrekord?
dagens låt: don't cry - guns n roses
dagens känsla: bakis, stressad, käääär
dagens citat: jag tycker om att läsa. jag läser mycket. bland annat prenumererar jag på hustler.*


* jag hade iofs en mycket duktig journalist som skolkamrat och som skrev för tidningen cats, men man köper inte porrtidningar för artiklarnas skull, även om axl rose nu skämtar.


och till min besvikelse så fanns det inget nytt telefonbord kvar att köpa. visst, jag är shopoholic, men jag ville ha det ju. iallafall kolla om det ev hade passat här.

jaha, nähä, jag ska väl kanske börja packa lite. kanske ska packa med  vulkanutbrott och istider eller om den hette tvärtom. skaffa mig förståelse för folk. jag är ingen varm person längre. och jag föraktar folk så lätt...

och igår hade jag supertrevligt. att hänga med donald och fido är just lovely. fast det blev lite väl långt snack om J, stackars donald. men det var gott med pizza, även om thaimat hade suttit fint... och det var gott med öl. thailändsk öl var riktigt, riktigt gott. och sällskapet :) och det var kul att spela tp 1980..

nä, dags att packa... fast snart är det säkert dr phil :D

puss och kram alla sötaste sötnosar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0