för jag har tappat bort mina tennisbollar

saker gjorda: diskat, tvättat, glott på lost, spelat spel.. hmm...
alkoholintag: kanske ska fira med en jucie, apelsin morot...
dagens fråga: märks det inte att jag inte gillar barn?
dagens låt: always look on the bright side of life - monty python
dagens känsla: kär, uttråkad, rastlös, men smått orörlig
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo



så firade jag min födelsedag nere i tvättstugan. jepp. orkade inte åka på personalfesten. så var det med det. jag gillar inte vårfesterna och det kändes rätt dött att fira födelsedag genom att göra nåt man inte gillar... så jag tvättade. hade tänkt sitta ute och dricka kaffe och läsa vingklippt ängel medan jag väntade på att maskinerna skulle dundra klart, men så blev jag visst barnvakt. fyraåringar idag är inte som jag var... jag skulle för det första inte gå fram till nån vilt främmande och jag skulle definitivt inte börja rota i hennes väska eller ta henne på brösten för att hon hade fin tröja eller peta på skärpspännet. jag blev helt enkelt omringad av några småtottar som pratade och pratade, så det blev inte så mycket läsa av. och hehe, deras föräldrar har sagt att om man dricker kaffe när man är liten så kan man få en svans... haha, det var lite roligt faktiskt... ja, se föräldrar...
hann diska lite oxå, var lika bra, hade lite tomma plastflaskor och jox så... borde dammsuga oxå, men först ska jag äta och titta lite mer på lost. det är då märkligt att de lever och inte bara ger upp och det är då märkligt att tjockisen inte går ner i vikt och att de inte är bruna som pepparkakor vid det här laget. och nu, ett svart moln, någon varelse... men ja, det är väl ingen som vill dö, de är ju på hawaii och har det underbart när de spelar in. men jag vill bara att det ska ta slut. dö nån gång då! fast det bara fortsätter och fortsätter. dör en så dyker det upp fyra nya... jobbigt. och det känns som att 24 har spelat ut sin roll lite nu. orkade inte ens följa med i säsong fyra. och det brukade vara min favvoserie. så där spännande att jag bara gick åt. och jao, kiefer, var ju lite sexig där ett tag iallafall...

det var tv:n det. männen, kärleken? jag är kär i alla just nu. fia ringde från tyskland för att säga grattis. katta ringde i morse, annica i natt och jenny skickade mail från australien. vet inte hur hon kommer ihåg det. nathalie, mimo, mamma, anders osv. och på poeter har jag blivit grattad offentligt. fast jag vet faktiskt inte vem som ligger bakom nicket och jag kan inte ens gissa... hmmm... kanske borde kunna, men jag vet inte... gulligt hur som... så jodå, blomman har fått konkurrens av världen... nä, men allvarligt, just nu ligger fokus på att få det städat här hemma och att ta mig till bergslagen.

funderar på att haka på till kina i höst, ifall brorsan drar dit. tror att jag skulle trivas där faktiskt. det känns som min grej. kina. fast han tänker åka förbi korea oxå och jodå, det kan jag väl för alldel följa med på, men, främst kina...

*16 april, 12:50, restaurang, skeppsholmen.
- ska ni ha alla tre borden?
- ja, det ska vi.
- jaha... vi var vist lite för långsamma. det där bordet då?
- men jag ska resa mig strax.
- jaha! men vi vill inte stressa dig.
- men det gör ni.

borde egentligen passa på att hälsa på jenny i australien oxå. fast jag är rädd för alla giftiga djur där, men, men... och sen det där lilla att jag verkligen hatar att resa. men det kanske vore bra att se världen, så att jag slutade vara så rädd hela tiden och skaffade mig lite skinn på näsan.

att döpa en jeansmodell till fittslick är ju faktiskt hysteriskt kul.

och jag har den där boken som insiders 3 program om porr har baserats på. borde nog läsa den. porr - en bästsäljande historia, eller vad den hette.

ok, söka virus på datorn oxå. kanske vore nåt... kanske borde uppdatera firefox oxå... hmm... jaja..

nu ska jag äta ris, bearnaisesås och chickenbits på soja och kikärtor. så var det bra med det.

hipp hipp hurra! och massa pussar till alla!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0