för det är inte kärlek när haspen är på

saker gjorda: varit på ajkea
alkoholintag: har blivit sjukt beroende av cola light citron. kan tom dricka den avslagen
dagens fråga: varför får man hicka?
dagens låt: a pain that i am used to - depeche mode forever!
dagens känsla: jodå, bara bra
dagens citat:


652 kr fattigare efter ikeabesöket, men, men. köpte lite blommor, både tyg, torkade och krukväxt. jag gillar egentligen inte krukväxter, men jag är ju kvinna och har kommit fram till att jag bör ha sånt. iaf ett tag. på prov. sen köpte jag ett jättefint överkast. var inte tänkt så, men jag k a p i t u l e r a d e.

och åt mc donaldsmat gjorde jag oxå. bajs. men, men, nån gång måste man ju göra det oxå.

känns som att jag inte läst en tidning på år och dar eller sett några nyheter, så jag har noll koll på vad som händer där ute. eller ja, lite koll har jag väl på det som sker i libanon, men annars så... men nu 20 sek senare efter en titt på aftonbladets hemsida... http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,857867,00.html så, det var ju lite intressant. eftersom jag just hade en diskussion om att man kan just diskutera vad som är frivilligt och inte... det var väl dock ingen djupare diskussion som ledde till nåt. mest ett konstaterande att vi kunde diskutera det nån annan gång. haha... men hur som, det här med huruvida folk tex horar av fri vilja eller inte.

jag har iallafall köpt en sladd för att försöka föra över ett kassettband till datorn. dock sa de på teknikmagasinet att det skulle finnas ett inspelningsprogram i windows, som dock inte var så bra, fick ett annat tips. men hur som, så hittar jag det inte. det skulle ligga under tillbehör och jag undrar lite vad de menar. om de menar att det finns i mediaspelaren, men då skulle de väl  ha sagt mediaspelaren?! jaja... jag har inte orkat ta tag i det än. ska kolla runt lite vad det finns för programtjosan och hur man gör. spännande att se ifall jag lyckas någon gång. haha, jag kommer väl säkert att tvinga hit brorsan så att han får fixa det.

männen, kärleken? tror faktiskt att vi går lite framåt. inte kärlek, nej, nej. men kanske i nån slags vilja att förstå varandra. komma underfund med. typ. ja, eller iallafall jag. jag försöker verkligen förstå både mig själv och andra.

kanske att det blir lite vin på en balkong imorn. kanske att det blir kaffe med karl imorn. det visar sig.

den här tv-serien related kan ju inte mäta sig med sex and the city. satc är ju liksom religion. men snart är det dags för christian och nip/tuck. yeah.

böcker jag läser är ego girl, rosario är död, korkade vita män och jag säger så här för att jag älskar dig. men ska väl snart börja läsa självkänsla nu! av hon den föredetta knarkaren. bara för att alla pratar om den och för att konsultgrejer intresserar mig och för att den följde med tidningen. och så ska jag ta tag i strindberg någon dag. hemsöborna, tror jag. fast jag ska nog snarare kolla först om jag inte har en dåres försvarstal. så var det med det.

puss och kram


Andra bloggar om: , , ,




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0