de där bra lögnerna är en hemlighet, säger jocke thå

saker gjorda: skulle haft sovmorgon idag, men vaknade kvart över sju. då vet man.
alkoholintag: kaffe och päronvatten får duga
dagens fråga: varför vill folk trycka i sig anabola?
dagens låt: trollkarlen lurifix
dagens känsla: ey, jag vill ju sova ut
dagens citat: Välj din hustru mera med öronen än med ögonen. (ryskt ordspråk)



jag är rätt övertygad om att jäkligt många våldäkter sker pga anabola steroider. och jag fattar inte varför man vill trycka i sig det. jag menar för sin egen skull oxå. det är ju liksom inte vitaminer direkt. eftersom jag tror den där våldtäkten på väktaren i natt var nån lirare som proppat i sig sån skit. men nä, men, om man säger att män är as så ska alltid nån börja yra om generalisering och sånt. men det är mycket nu ju.

jahapp. igår provade jag nya linser. så det blev både gröna och blå. och så hade jag fått världens sötaste sms i natt. "jag ser en tjej med rosa extensions och jag tänker bara på dig. puss. du borde skaffa sånna ju." typ. osv. en liten fylletjej skulle jag tro, som skickat det :) men jag tycker om att vara tänkt på :)

männen, kärleken? men det är ju bra att jag är så störd att jag mailar dm bara för att jag såg att han hade flickvän och ville se om han svarade. fick ju en utskällning att jag sabbat hans förra förhållande typ. och då hade vi inte pratat på något år ens. men det var tydligen mitt fel att han inte kunde sluta tänka på mig. och nu var det inget raggningsförsök utan en utskällning. rätt märkligt. men, men. jo, han svarade och höll tydligen på att skriva sin tredje bok. eller bara för att se om han svarade. är väl kul att ha kontakt med honom oxå och veta att han mår bra och så. han har inte haft det lätt liksom och ja.

annars är jag faktiskt glad att H ringde upp igår som svar på mitt skämtsms och sa att jag hade fel. det är ju så jag vill att det ska vara när jag inte skämtar. och ja, jag känner mig inte svartsjuk längre. kan bero på att jag får rätt mycket uppmärksamhet, men jag tror mer att det är det där att jag släppt taget och analyserat mig själv rätt mycket. tänkt på vad jag vill och hur jag vill att saker ska vara osv att jag ska vara.

men den här dagen är vigd åt julklappspyssel. jag är på G nu. haha. julklappar liksom. i juli. men sån är jag.

och sen när jag läser forum så, jag fattar verkligen inte varför folk inte googlar lite innan de frågar saker. man kan ju liksom anävnda google till allt. att lära sig stava tex. jaja.

och så surfade jag hus igår och jag blir alltså helt förstörd när jag ser folk med en 15rumsvilla och de inreder den helt kacka. en ful soffa från 80talet i hiskliga färger och vinröda gardiner och ljusblå tapet tex. sluta upp med sånt. varför gör folk sånt liksom?! tänk om jag fick en 15rumsvilla istället för de där puckona. bibliotek är ju prio nr ett isåfall. inte för att jag har så schysst hemma, men jag har ju inte samma möjlighet. jag skyller på det. men har man en stoor fin villa behöver man ju inte inreda den som en sommarstuga liksom. och har man inte råd att handla på mio så finns det ju faktiskt loppisar och secondhand och man kan faktiskt sy sina egna soffklädslar.

janä, man kanske ska kolla lite nyhetsmorgon då...

puss


Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0