lattjolajban i lingonskogen skrek träsktarzan

saker gjorda: gått en promenad i vinterblåsten, handlat aloe verajos och uppåttjack samt porrtomater
alkoholintag: det vankas varm choklad har jag hört
dagens fråga: kan su kanske vara lite tydligare? jag upprepar den här då
dagens låt: så länge vi har varann ( http://home.tiscali.dk/felini/lyrics/swedish/salangeviharvarann.htm)
dagens känsla: narcissistisk


köpte nå tjosan med rosenrot och med kinesisk rot, så kanske man kan bli lite pigg då. och bite me, jag tänker äta semla till frukost!

lyssnade på ballader när jag var ute och gick. försökte deppa, men min narcissistiska sida tog över och jag tänkte att fan, om jag var kille skulle jag vilja ha en tjej som mig. minus tröttheten och jag skulle tycka att det var så synd om mig för att jag var så rädd, men jag skulle skopa upp mig i min famn varje kväll. antingen irl eller verbalt. och jag skulle låta mig få veta att det finns dem man kan lita på. jag skulle bevisa det och jag skulle låta mig få testa tilliten om och om igen, så många gånger det behövdes. för jag skulle vara överlycklig över en tjej som mig. eller som jag.

ok, samma hus som biblioteket där ser man...
- jo, jag har blivit kallad till upprop i sal X, men jag undrar lite vilket hus sal X ligger, eller heter huset sal X?
- till vilket upprop har du blivit kallad?
- m s
- då ska du till sal X
...
- jo, men i vilket hus ligger sal X är vad jag vill veta? hur jag hittar dit?
- i samma som biblioteket
den satt långt inne, men de arbetar iallafall på, där på universitetet...
så på måndag bär det av, tror jag, och kanske jag kan fixa pass då oxå. undra om man måste boka tid för passfotografering? el om det bara är att dyka upp...

ok, jag vet att jag inte räknat matte på evigheter nu och att jag är trög som en spade. så där att jag tycker det är lite jobbigt att köpa ny mobil för att jag inte orkar lära mig alla funktioner... och att jag borde räkna idag, att det är meningen... men jag skjuter nog på det... i nån timme iaf... det är ju så mycket konståkning idag oxå...

enligt min stegräknare brände jag 200 kalorier på min promenad, jojo... den stämmer ju säkert... lite överdrivet kanske...

fast jag kan ju låtsas att det är sant, för nu ska jag dricka varm choklad, äta semla och titta på ncis.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0