jag läste i fidos dagbok om hur kallt det var ute


saker gjorda: har tagit mig en promenad
alkoholintag: nä, men snart är det frukosttajm
dagens fråga: varför ska det vara så svårt att släppa taget
dagens låt: har konstaterat igen att 90-talet är bättre än 80-talet
dagens känsla: trötthet och stress



jag läste fidos dagbok om hur kallt det var ute, men ändå var jag tvungen att ta mig en promenad. så nu har jag halva ansiktet bortfruset. säkert bra för det halsonda. men, men. vadå, solen sken ju och så kallt kan det ju inte vara, tänkte jag...

jag kan konstatera att jag tycker att 80talspop mer känns som flås flås, susanne lanefeldtgympamusik.. typ... och att 90talspop mer känns som ett GO... vetefan om det är för att jag är gammal.
jag köpte iaf den vilda jakten på stenen och den vilda jakten på juvelen när jag var i bergslagen över julen... och jag har tittat på dem oxå :) just ja, köpte även can't buy me love...


jag ser ju runt omkring mig hur folk blir behandlade med omtanke. och jag vill oxå uppleva det. jag vill höra att jag är omtyckt, betydande och speciell. jag antar att han anser att jag ska fatta det eftersom han pratar med mig öht, men jag tänker inte ha det så.


fattar inte hur jag ska klara av att plugga. varför trodde jag det liksom.

såg en målarkurs här i krokarna. som min bostadsrättsförening anordnar. tyvärr slutar den 9 på kvällen och jag vet inte om jag törs ta mig hem då. jag ska iaf ta reda på exakt adress.
fanns en för digitalfoto. men det stod programmet gimp... vet inte vad det är för något. den gick dagtid iaf... fast jag vill ju lära mig photoshop.
måste ta reda på vad det är för datum idag.

drömde om herman i natt. och hur jag sa att det värsta med honom var att efter honom hade F träffat en kille som var likadan som honom. som slogs och var kontrollerande. och att det var hans fel. att hon fått uppleva honom två gånger. att han skulle söka hjälp. osv.


åt fyra lussebullar igår, och nu ska jag dricka lite kaffe :)







Kommentarer
undertån

häj!
Läser din blogg ibland.
Ikväll skrev jag en provocerande text på poeter.
Först så raderades den av de som styrs.
Numera kommer jag inte in på forumet, den interna demokratin råder! :)

Lycka till. Jag har slutat nu, detta var droppen.
Hälsa gärna "ledningen det" - för övrigt är du bra, om inte bäst!
(utnyttjar dig lite för att jag vill skrika/skriva, men läser och roas/oroas)
mvh
tån

2006-01-15 @ 00:44:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0