gör mig lycklig nu

saker gjorda: promenerat och tagit några foton jag ska kolla hur de blev
alkoholintag: nepp, men jag behöver väl kanske inte nämna att jag köpte semlor på vägen hem
dagens fråga: vad är en bra 30årspresent?
dagens låt: gör mig lycklig nu - kim larsen och mats ronander text
dagens känsla:  stressad och olycklig


3370 steg och 190 kalorier. jag undrar hur mycket fel den räknar. man kan liksom inte bränna så mycket på en liten promenad... men, men... tror att typ en halvtimme spinning är typ 360 kalorier eller nåt och då jobbar man ju liksom rejält.

jag tror att de har ett gosemarsvin i zoobutiken här. men de höll på att fånga fåglar så jag kunde inte gå in och titta.  inte för att jag har plats för något marsvin, men man kan ju gå dit och säga 'hej hej marsvinet', så där bara för att det är gulligt och gosigt...

jaha, sen hade jag visst inget mer att skriva.

tycker helt plötsligt att csi new york är mycket bättre än csi miami. dessutom har de tonat ner utseendena på gulleplutten och putläpparna. det blir som mer trovärdigt då.

nåja, ska iallafall försöka få lite gjort idag. tänkte tvätta och så.

männen, kärleken? jag kan erkänna det. jag har ett behov när det gäller kärlek. det är att få känna mig speciell. att få höra att jag är det. att få känna att jag kommer i första hand ibland. jag behöver det, annars mår jag riktigt dåligt och känner mig totalt övergiven. så är det. sen är jag helt självständig annars, vad det gäller relationer så, men jag behöver bekräftelse och skulle aldrig kunna leva med en karl som resonerade 'jag säger att jag älskar dig nu, det är det som gäller tills jag säger något annat'. för jag behöver få veta det lite nu och då. så är det. det kanske är dåligt, jag vet inte, men jag ser mig ju själv som rätt bra på att ge bekräftelse och visa att jag tänker på min darling, så det är klart att jag vill ha samma tillbaks. typ man beter sig ju som man vill bli bemött själv... oftast. jaja, nu har jag ingen darling, så var det bra med det.

ps. sluta köp slitz!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0