du har en lepricon på din axel

saker gjorda: träffat R, läst tidningar på biblioteket, som en äkta pensionär, hostat
alkoholintag: bromhexin är mitt knark för tillfället
dagens fråga: kan su kanske vara lite tydligare?
dagens låt: av någon anledning; american pie med madonna
dagens känsla: sjuk och tycker synd om mig själv, men stabil ändå


shhhoooo, konståkningen. hörde nåt om någon sida på nätet där folk kunde bestämma träff för att ha sex med främmande människor i bilar. och så bestämdes detta öppet så att folk kunde dyka upp där och smygglo. ok, ok, folk får ha vilka böjelser de vill, jag kom bara på det...

ok, först ryssarna i dansen. deras överlägsna leenden, deras överlägsenhet och sen slutar de 3a först, efter tangon. men yeah, nu är de back som no1... även fast italienarna är mitt favvopar, eftersom de som skojar till det ibland... paråkningen, bästa paret någonsin vann. jo. de är mäktiga, fast det andra ryska paret, som kom 4 tror jag är mitt favvo, de är så jäkla snygga!

damernas, nähä, leder ryskan som tagit emguld 6 ggr tidigare? nå, svenskan hamnar sist, tyvärr. för hon kom typ rätt bra förra året och i vm:et... ja inte medaljchans, men hon är ju typ 16-17 och är ändå med och tävlar... har nog ingen favvodam... hon som leder är ju duktig så klart, men ja...

herrarna, min favvo är ju schweizaren. som J sa, som har mun som darin, en sån där som typ aldrig tar slut...


männen, kärleken? nä, rätt trist för närvarande jo. får skylla på att jag är sjuk...


kallad till upprop för kursen jag ville gå. mm, ville, för nu har jag läst litteraturlistan och nu verkar den nada kul, men jag kan ju alltid gå ändå. kruxet är att de skriver sal och våning, men inte i vilket hus. och universitetet är rätt stort faktiskt... jaja... ska åka dit och reka i veckan som kommer.

och inte klippte jag mig och skaffade pass idag heller. mest för att jag vaknade 5 och för att jag kände mig för finnig för att klippa mig.

snorig har jag blivit oxå. för hosta och ont i halsen räckte inte...

ok, idag sa jag för fösta gången till R 'jag såg på dr phil... bla bla' fan, vad pinsamt det var. men, men...
ska fortsätta skriva lista på saker jag är bra på. det är fan svårt att komma på nåt. jag är rätt bra på att steka pannkakor typ... och på att äta wienerbröd. jag lovar att om det var en tävling i det så skulle jag vinna. lätt.

och jag skriver inte vad de där konståkarna heter, eftersom jag aldrig kommer ihåg, eftersom mitt minne är uppsabbat.






Kommentarer
frolle

Wienerbrödsätartävling, du och jag, stora torget, high noon, be there.

2006-01-19 @ 22:44:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0