det är inte så att jag tillhör den ironiska generationen


saker gjorda: promenerat och smygit runt lite
alkoholintag: nä, men snart gurglar jag i lite sprit så att det halsonda försvinner
dagens fråga: undra om det var hon på försäkringskassan som smittade mig?
dagens låt: ironic - alanis morissette It's meeting the man of my dreams And then meeting his beautiful wife
dagens känsla: fundersamhet


har kollat runt lite och den där målarkursen ligger på andra sidan centrumhuset. inte världens mest lattjo gångväg så där kvällstid, men det är ju bostadshus, även om det är baksidan av dem och det lär ju inte vara så många överfallsvåldtäkter vintertid... nog för att jag mest tänker rån när jag är och irrar runt i de här krokarna, men, men, jag får väl lära mig slåss då. ska fundera lite på det... men jag ska nog iaf anmäla mig till digitalfotokursen. varför inte liksom. den låg bättre till, om det är där jag tror och den var dagtid...

har ont i halsen. gillar det inte. det är andra gången på inte så kort tid som jag har det. och det är ju så att när man har ont i halsen ska man inte träna för det är då det kan gå ner i hjärtat och kaaabooom...

jag har alltså varit och gått idag där jag aldrig gått förut och då har jag ändå bott här i 9 år, tror jag... 8-9 iaf.. såg någon cool gångväg... fast dit skulle ju inte jag, så jag gick inte där... doh... eh...


om jag inte vore så förbannat trött så skulle jag städa. men jag kanske får lite energi senare.

ska börja ha tomater hemma jämt. för tomater är skitnyttigt. och så ska jag aldrig köpa micropopcorn igen och tro att det är nyttigare än chips. för det är det inte. härdat fett som härdat fett. vilket spånhuvud man är ibland. nå, att poppa själv i kastrull är däremot mycket bättre, så jag får väl köpa en påse sånt då.

fan, jag vill se fram emot saker. jag vill känna entusiasm.

snart är lussebullarna slut






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0